החברה המרכזית לייצור משקאות קלים יוצאת במהלך שיווקי אסטרטגי חדש למותג נסטי

החברה המרכזית לייצור משקאות קלים בע"מ (קוקה-קולה ישראל) יוצאת במהלך שיווקי חדש למותג נסטי Nestea, בהשקעה של כ3- מיליון ₪. במסגרת המהלך משיקה החברה בימים אלה טעם נוסף: נסטי מנגו-אננס. כמו כן, חידשה ורעננה החברה את תוויות המותג עליהן מצוין מעתה כי נסטי מכיל אנטי אוקסידנטים טבעיים מהתה ומיוצר ללא חומרים משמרים וללא צבעי מאכל.



המהלך של נסטי ילווה בקמפיין פרסום, ובפעילות קד"מ חוויתית ייחודית-ראשונה מסוגה. במסגרת המהלך יוזמנו הצרכנים לביקור חוויתי בעולם המרענן של נסטי, זאת במסגרת מתחם חוויתי וייחודי שהוקם לרגל הפעילות, וינדוד ברחבי הארץ.



יפית כהן דמרי, מנהלת מותג נסטי אומרת היום כי "המהלך החדש נועד לחזק את מעמדו של נסטי בשוק המשקאות הקלים, תוך העצמת ערכי המותג המרכזיים. טעם המנגו אננס נבחר לאחר בחינה של טעמים שונים שקיבלנו מהעולם. את הציון הגבוה ביותר קיבל טעם המנגו- אננס. כמו כן, זכה הטעם החדש (ממחקר שערכנו בקרב הצרכנים) בכוונות רכישה גבוהות".



קטגוריית התה הקר בישראל נמצאת במגמת גידול בשלוש השנים האחרונות ובצמיחה מתמדת. מותג נסטי מוביל את שוק התה הקר בישראל עם כ- 85% נתח שוק על פי נתוני סטור נקסט. קמפיין הפרסום שילווה את המהלך תחת הסיסמא: NESTEA.WONDERFUL" מבוסס על קמפיין הטלוויזיה המצליח – "הנזירים הבודהיסטים", שעלה באמצעות משרד הפרסום שלמור אבנון עמיחי Y&R והביא למותג תוצאות מרשימות.



עוד מוסיפה כהן דמרי כי "בעקבות קמפיין נסטי שהועלה לראשונה בחודש נובמבר גילנו כי חלה עלייה של כ- 18% בצריכת נסטי. כמו כן, חלה עלייה ב- 17% במודעות הבלתי נעזרת של נסטי, הוכפלו מספר הצרכניים היומיים של המותג וחלה התחזקות ב – 20% בכל הנוגע לערכיו של המותג.



סרטון הטלוויזיה תחת הקונספט "NESTEA.WONDERFUL", קושר את המותג לערכים של טבעיות, טעם ורעננות. סרטון הפרסומת צולם בנפאל ומתאר את מסעה של קבוצת נזירים, שמעלים למנזר שלהם מכונת משקאות של נסטי.

אולי יעניין אותך

 אהרנסון
משפך שיווקי
1773315519_JerusalemMuniLogo1
15952pic29

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

-השד - האגודה למלחמה בסרטן
125224_NAT_NZסקצרס נשים מחיר 279
דרור-אורפז-קרדיט-משה-נייס