החברה המרכזית לייצור משקאות קלים בע"מ (קוקה-קולה ישראל) יוצאת במהלך שיווקי חדש למותג פאנטה בהשקעה של חצי מיליון ₪. במסגרת המהלך השיקה החברה תוויות חדשות בעלות מראה ייחודי, צעיר ועדכני לכל מוצרי וטעמי משפחת פאנטה (אורנג', דיאט פאנטה אורנג',שוקטה, אקזוטי,לימון וענבים). במקביל להשקת התוויות החדשות, יוצאת החברה בפעילות קד"מ נרחבת למותג פאנטה ברשתות השיווק.
התוויות החדשות מצטרפות לעיצוב החדשני של בקבוקי פאנטה שהושק בישראל בקיץ 2004. המהלך מהווה חלק מתוכנית אסטרטגית כוללת של המותג פאנטה ברחבי העולם. המראה החדש של פאנטה הושק לאחרונה בכ-30 מדינות ובהן ארצות הברית,שבדיה גרמניה ,ספרד ואחרות. ההשקה במדינות הללו הביאה לגידול מדווח של 20%-30% במכירות.
דורון ארד, מנהל מותג פאנטה: "השקת התוויות החדשות של פאנטה יוצרת חיבור הדוק בין האסטרטגיה (של המותג) למוצר בעיצוב החדש. התוויות החדשות נבדקו במסגרת מחקר מקיף ברחבי העולם (ארה"ב, גרמניה, מקסיקו, דרום אפריקה וסין) וזכו לציונים גבוהים ביותר. המותג, בעיצובו החדש, מחזק את ערכי פאנטה: חדשני, כייפי, צעיר, עדכני ומוטרף. אין ספק כי מהלך זה מעניק ערך מוסף ומרגש לחוויית השתייה של פאנטה ויוצר בולטות וחדשנות של המותג על המדף".
במסגרת המהלך עבר המותג דיאט פאנטה אורנג' את השינוי המהותי הבולט ביותר: תווית המוצר הוחלפה לתווית חדשה בצבע כסף, שהפך לאחד מסימני ההיכר של קטגוריית מוצרי הדיאט. הדיאט פאנטה אורנג' הינו מוגז הדיאט היחיד בישראל בטעם תפוז. הוא זוכה לציוני טעם גבוהים ביותר הן בקרב צרכני פאנטה והן בקרב צרכני מוצרי דיאט אחרים.