החברה להגנת הטבע, הארגון הסביבתי הגדול והוותיק בישראל, אשר במשך 63 שנות קיומה פועלת לשמור על הטבע הישראלי, משיקה קמפיין להעלאת המודעות לערכי טבע שבסכנת הכחדה. את הקמפיין יוביל סרט שצולם במצלמות נסתרות והזמין מטיילים אמיתיים לדבר עם הטבע.
הקמפיין, שמושק בימים אלה באמצעות משרד הפרסום BB&A וזרוע היח״צ שלו Kliger / BB&A יעלה במדיה הדיגיטלית ויזמין גולשים להיכנס לאתר הטבע שלי ולאמץ את הטבע שקרוב לליבם – נוף טבע, בעל חיים או צמח בסכנת הכחדה. אז יוכלו הגולשים לתרום, לקבל תעודת תורם לטבע ולהישאר מעודכנים בחודשים הקרובים בכל הנוגע למצב השימור של הטבע שאימצו.
מדובר בקמפיין ראשון מסוגו בארץ, שכן בפעם הראשונה מתאפשר לציבור הרחב שמטייל בטבע ונהנה ממנו, ליצור חיבור מיוחד למקום מיוחד, בעל חיים אהוב או צמח ספציפי ולהפוך את התרומה שלו לטבע למשהו משמעותי וארוך טווח. הסרט שצולם במהלך חג סוכות באזור מערת התאומים ליד בית שמש, הפגיש מטיילים תמימים עם עץ חרוב שעבר טיפול של ההפקה ורושת במצלמות ומיקרופונים. באמצעותם, דיבר עץ החרוב עם המטיילים הרבים בשיחות שסיפקו לצוות ההפקה כמה רגעים מצחיקים ומרגשים, שהראו יותר מכל את אהבתם של הישראלים לטבע הישראלי.
רונה כהן-מורד, מנהלת אגף השיווק של החברה להגנת הטבע : " לכל אחד יש את הטבע שלו, את חלקת האלוהים הקטנה שמרגשת אותו ולנו בחברה להגנת הטבע חשוב לחבר כל אחד לטבע האישי שלו. אנו מודעים לעובדה כי האוכלוסייה גדלה ויש צורך בפיתוח, אולם רק עם תכנון נכון שמביא בחשבון את עתיד הטבע, ניתן לשלב בין שני הצרכים. כעמותה ציבורית, הפועלת יום יום, שעה שעה כדי למנוע ולצמצם, ככל הניתן, את הפגיעה בטבע, חשוב לנו כי הציבור יתחבר לטבע ויבין את החשיבות בשמירה עליו. אנו קוראים לציבור הרחב לאמץ, לתרום ולהצטרף לחברה להגנת הטבע, על מנת שביחד נדאג שהטבע שלנו יהיה פה גם מחר.״
מנכ"ל ומנהל קריאייטיב ראשי – מוטי בן בכר
מנהל דיגיטל – דודי חורי
קופי: אייל זוסמן
ארט: אלכס ז'ורבין, טום דרייסדייל, אולגה ליבשיץ
תקציבאית – ענבר ויינברגר
מנהלת קמפיין דיגיטל – מילנה חנוכייב
תכנות – גיא אלטמן
יח"צ : ערן קליגר, שלומי מינץ Kliger/BB&A
הפקה – Green רונן הופמן, רועי קורלנד, רחלי זטלוואי, דנה זילברמן
במאי – אלעד אסולין
שיווק החברה להגנת הטבע – רונה כהן מורד ושחף פרי