היום החלה הגשת העבודות לאריה השואג 2006, התחרות השנתית של ענף יחסי הציבור והיא תסתיים ב – 5 ביוני. התחרות נערכת ביוזמת האיגוד הישראלי ליחסי ציבור ודוברות ומטרתה לעודד מצוינות בין כל העוסקים ביחסי ציבור, דוברות וייעוץ תקשורת בישראל. לתחרות ניתן להגיש קמפיינים של יחסי ציבור שבוצעו במהלך שנת 2005 על פי הקטגוריות הבאות:
- קמפיין יחסי הציבור של השנה אשר ייבחר מתוך כלל העבודות שהוגשו
- היי – טק מוצרים ושירותים, לארץ ולחו"ל
- טיפול במשבר או "ניהול סוגיה" (Issue Management)
- מגזר שלישי – מלכ"רים, פעילות למען החברה והקהילה
- ממשל ושלטון מקומי
- פוליטי / קידום מעמד אישי או מפלגתי
- פעילות פנים-ארגונית
- צרכנות כללית / מוצרי צריכה (אופנה, קוסמטיקה )
- שיווק מוצר/שרות לעסקים, מוצרים ברי קיימא (נדל"ן, רכב)
- כלכלה ופיננסים
- בריאות ורפואה – כולל שירותי בריאות
- אירועים וכנסים מיוחדים
- מדיה – תוכניות טלוויזיה ורדיו
- קמפיין בינלאומי
- קשרי קהילה Corporate Social Responsibility
- מוסדות חינוך ואקדמיה
- איכות סביבה
- תרבות בידור ואומנות
- בנוסף, השנה, יוכלו גם סטודנטים ממקצועות בתחום, להגיש עבודות לתחרות בקטגוריה נפרדת וחדשה שתקרא "גור אריה".
שיאה של התחרות יהיה באירוע השנתי שיערך ביום שישי 7 ביולי באולם הקאמרי החדש בתל אביב במסגרתו יוענקו פרסי האריה השואג, לקמפיינים שיזכו במקום הראשון וכן יוענקו שני פרסים מיוחדים, אות הוקרה על מפעל חיים לאחד מוותיקי ענף יחסי הציבור ואות הערכה לאחד ממנהלי החברות במשק, על שימוש מושכל ביחסי ציבור.