הטוטו יוצא בקמפיין שיווקי למותג מירוצי הסוסים


הטוטו יוצא בקמפיין שיווקי ראשון למותג החדש Racer –הימורים על מרוצי סוסים:, תחת הסלוגן: "עלה על הסוס ותתחיל להרוויח". הקמפיין המקיף יעלה תחילה ביום שלישי בעיתונות ובשילוט חוצות, ובהמשך בטלביזיה, ברדיו ובאינטרנט בעלות של 6 מליוני ₪. משרד הפרסום: יהושע TBWA.



בנוסף, הטוטו השיק את אתר האינטרנט החדש של Racer בכתובת www.Racer.co.il. באתר ניתן יהיה לצפות בשידורים חיים של מירוצי הסוסים המתקיימים באנגליה ובאירלנד (בין 30-60 מירוצים ביום), לקבל נתונים עדכניים על יחסי הזכייה, הסוסים והרוכבים וכמובן להמר על כל מירוץ במגוון סוגי הימור שונים, החל מבחירת הסוס המנצח במרוץ ועד הימורי Jackpot יומיים על פרסים גבוהים. ההימורים והנתונים באתר הינם בעברית תוך התאמה מלאה ללקוח הישראלי.


באתר ניתן יהיה למצוא מידע מגוון הכולל טיפים וכלים לבחירת סוס מנצח, סרטוני הדרכה המסבירים על אפשרויות ההימור והמירוצים.



אתר האינטרנט מצטרף ליותר מ-100 תחנות Racer שנפתחו עד כה ברחבי הארץ. מהטוטו נמסר כי עד סוף השנה מספר התחנות כבר יגיע ל-150, ואליהם תצטרף גם אפליקציה ייעודית לטלפונים חכמים ולטאבלטים.



איציק לארי, מנכ"ל הטוטו: "הפעלת ההימורים על מרוצי הסוסים הינה אבן נוספת בדרכו של הטוטו להגדלת הסכומים שמועברים לפיתוח הספורט בישראל. כבר עתה הישראלים מגלים עניין רב במשחק, ובטוחני שעם השקת האתר והשלמת פריסת התחנות, הכנסות הטוטו יגדלו משמעותית והוא יוכל להגדיל עוד את השקעתו בספורט הישראלי".

אולי יעניין אותך

יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8
מיץ פירות הדר בתוספת ויטמין סי פרימור צילום עמית שטראוס
Aktivia aktuelle Version 27.2.13
326829521_575297084091424_2739254424070645283_n_1736148176872

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
נגה גלנצר - צילום באדיבות המצולמת
שלי זהבי, בעלים משותפים בקבוצת פיט האוס ומאיר קנר מנכל חטיבת הספורט קבוצת תמוז קרדיט רום תייר