הטניסאית מריה שראפובה היא הפרזנטורית החדשה של סוני- אריקסון

מאריה שראפובה, הספורטאית המפורסמת ביותר בעולם כיום, נבחרה להיות הפרזנטורית ושגרירת מותג סוני- אריקסון ברחבי העולם. ההסכם נחתם לארבע שנים והוא ראשון מסוגו עבור ענקית הסלולאר.



הטניסאית, בת ה-21, תפעל במגוון פעילויות פרסומיות ושיווקיות אינטראקטיביות, שעוצבו במיוחד עבור קהל המטרה המיידי של סוני- אריקסון. ההשראה לעיצוב הפעילות עם שארפובה נבעה מהמגרש הפרטי שלה, מגרש הטניס. בנוסף, שארפובה תהיה פעילה בעיצוב ליין מוצרים ואססוריז עבור החברה.



ההסכם עם שארפובה מהווה אבן דרך נוספת במסלול מיצוב שהחל בשנת 2005, עם חוזה חסות היסטורי של סוני אריקסון עם ה- WTA . החוזה שנחתם ל- 6 שנים, בעלות של 88 מיליון דולר, הינו חוזה החסות הגבוה ביותר בהיסטוריה של קבוצות נשים בספורט. המחויבות של סוני- אריקסון לטניס הנשי העצימה את האנרגיה של המשחק בכך שהביאה את המעריצים קרוב יותר לחוויה וסחפה קהל חדש לספורט בזכות פעילויות חדשניות כגון טניס בלילה- פיוג'ן של טניס, אופנה, מוזיקה וריקוד.



די דוטה (Dee Dutta) סגן נשיא ומנהל השיווק של סוני- אריקסון מוסר: "כעת, בשנתנו השביעית כחברה, המותג התפתח באופן משמעותי ולכן מחייב שגריר עולמי כדי לעלות לשלב הבא. המעמד איקוני של מריה, הנחישות, הדינאמיות, ההצלחה והקסם האישי מתאימים באופן מושלם למותג סוני- אריקסון, המתגאה בהיותו חדשני בעל עיצוב קצה עם טכנולוגיה מתקדמת. הבחירה בשארפובה נעשתה על- מנת לספק לקהל שלנו את החדשנות והעוצמה אותה היא מייצגת".



מריה שרפובה מוסיפה: "זה מאוד מרגש לעבוד עם מותג צעיר וחדשני כסוני- אריקסון, בעל מוניטין גבוה בתעשיית הבידור. למרות שרוב האנשים מכירים אותי כשחקנית טניס, יש לי תשוקה רבה גם לתחומים אחרים כמו אופנה, מוזיקה, קולנוע ועיצוב. את תחומים אלו אנו נחקור ונפתח תוך שיתוף הפעולה ביני לבין סוני- אירקסון".

אולי יעניין אותך

danon10
allmarketing83
shilot1
torgi7
torgi1
annyt7

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

מוקאפ
חנויות ספורט
שולחן קינוחים