יום מעשים טובים, המהווה שיא לעשייה שנתית מתמשכת, הוא פרויקט הדגל של עמותת "רוח טובה", אשר פועלת כל השנה לחיבור בין אנשים המעוניינים להתנדב לבין עמותות הזקוקות למתנדבים, ישלב השנה זרועות עם חברת BIG IDEA אשר מפעילה מחנות קיץ בינלאומיים טכנולוגים ועם teenk– סוכנות הפרסום והתוכן לצעירים.
הקמפיין המשותף יתמקד בהפצת הטוב ברשת באמצעות תחרות Share The Good אשר מזמינה ילדים ונוער לצלם סרטונים יצירתיים וקצרים באורך של עד 60 שניות בנושא: מה זה מעשה טוב עבורי. ההזמנה לתחרות תפורסם ברשת על ידי היוטיוברים הפופולאריים בישראל: Guy TV, TalBeauty, RealSmoothie, QueenLigi, Shadowskrops ושחר סויקיס. התחרות נפתחה אתמול, ראשון, ה-5 במארס ותימשך עד ל-14 במארס. שלושת הסרטונים הטובים ביותר יזכו לחשיפה ופרסום באמצי המדיה השונים ו-2 המקומות הראשונים אף יזכו בכרטיס למחנה YouCamp הנחשק שיתקיים בפסח הקרוב, בו כוכבי היוטיוב ישמשו כמנטורים וילמדו איך ליצור סרטון ויראלי ועוד כלים חשובים בעידן היוטיוב. יוזמי הרעיון מקווים שקמפיין זה יעודד הפצה ושיתוף ברשת של דברים חיובים ומעוררי השראה שיצרו שפה חיובית מקרבת ומחברת יותר בקרב בני הנוער ויהוו השראה לעולם טוב יותר שמסתכל על חצי הכוס המלאה.
לדברי ארז רול, יו"ר רעיונות גדולים בחינוך (BIG IDEA):"הרשתות החברתיות כיום מהוות פלטפורמה מספר אחת כדי לייצר מהפכות ושינויים, במיוחד אצל בני נוער. בכוחם של הצעירים, מובילי דעת הקהל, לייצר שיח חיובי ברשת ולמנף את הרשתות החברתיות לשים יותר דגש על החיובי מאשר על השלילי".