היוטיוב כפלטפורמה במיתוג של עסקים קטנים

המדיה החברתית, ובעיקר פייסבוק, הפכה לפלטפורמה פרסומית ויחצ"נית למספר רב של תאגידים. אך חברת המחקרים והדירוג נילסן, קובעת כי היוטיוב מהווה פלטפורמה יעילה יותר וממוקדת יותר, בכך שהיא מהווה מקור מרכזי לחיפוש מהיר ויעיל של תכנים המומחשים היטב באמצעות ווידיאו.


לאחרונה גילו את העוצמה השיווקית של היוטיוב, דווקא עסקים קטנים, המצליחים לייצר בהשקעה זעירה קמפיינים למיתוג ערכי הליבה שלהם. השימוש ביויטיוב הוא חינמי, ובעוד שבעבר היו פניהם של בעלי עסקים קטנים מוריקים מקנאה על העוצמת שהטלוויזיה הקנתה לתאגידים שיכלו להשקיע סכומי עתק בפרסומות, הרי שעתה העסקים הקטנים יכולים להפיק מכך תועלת שבעבר אפילו לא חלמו עליה. עסק קטן המבקש למתג את ערכיו יפעל בתבונה אם יפיק סרטון מתאים ויעלה אותו ליוטיוב המייצר תוצאות טובות במיוחד כאשר הוא משולב בפייסבוק.


להלן מספר טיפים להשגת תוצאות קולעות יותר עבור העסק הקטן שלך.


ראשית חכמה יש צורך לוודא מהו היתרון היחסי העיקרי של עסקך ולהכין תסריט שיבליט ויעביר באופן בהיר וידידותי יתרון זה.


מומלץ להסיר חסמי שימוש באמצעות דוגמאות שיבהירו לקונה הפוטנציאלי עד כמה קל וכדאי להשתמש במוצרים או בשירותים שלך.


דאג שתסריט הווידיאו יהיה בידורי כזה שמעלה חיוך. הומור עובד טוב בהעברת מסרים.


אל תשתמש במסרים שליליים ואל תשמיץ את מתחריך.


הסרטון צריך להיות קצר, 3-5 דקות. לא יותר


אל תנסה למכור באמצעות הווידיאו, רק לבנות מותג או לשדרג את הקיים, להעביר את התדמית, ואת הערך הרגשי שהמותג אמור להעניק לצרכן.


כאן בא גם הקשר עם המדיה החברתית – שתף עד כמה שאפשר יותר חברים וחברות בלינק המחבר את הדף של בפייסבוק עם הסרטון שביוטיוב.



פורסם במקור בtrens – news על ידי שמחה סיגן

אולי יעניין אותך

 דיגיטלי
sandi-bar(3)
da1
yostore1
yael7

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

BOSE - מחיר מומלץ לצרכן - 1490שח צילום באדיבות המותג (1)
 גלידה נינג'ה צילום יחצ
 ביבר הררי - למייל - צלמת לילך רז(5)
בכיר בחברה גדולה שעבר אירוע מוחי חמור יזכעובד בכיר בחברת גדולה נאלץ להפסיק את עבודתו בעקבות אירוע מוחי קשה שפקד אותו. עקב האירוע החלה חברת הביטוח שביטחה אותו בביטוח אובדן כושר עבודה, להעביר לו תגמולים חודשיים גבוהים. אך כעבור תקופה, ומבלי שחל שיפור במצבו של הבכיר, קבעה חברת הביטוח כי הוא יכול לשוב לעבודתו, והפסיקה באחת את תשלום התגמולים. בצר לו, פנה הבכיר לעורכת הדין לירון ביבר-הררי ממשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, אשר הגישה תביעה נגד חברת הביטוח לביהמ"ש השלום בבת ים. על פי התביעה, התובע עבר אירוע מוחי שהותיר אותו עם מגבלות רפואיות משמעותיות. הוא סובל משיתוק חלקי בפנים, הפרעות בשמיעה ובראייה, כאבים והגבלות בתנועה, חוסר שיווי משקל, נפילות וקשיי דיבור, שפגעו ביכולתו לעבוד בתפקידו הקודם ולתקשר עם הסביבה. חרף המגבלות הקשות, חברת הביטוח הכירה באובדן כושר העבודה שלו רק במשך כשנה וחצי. לאחר מכן דחתה את תביעתו להמשך תשלום התגמולים, בטענה כי מצבו השתפר והוא מסוגל לחזור לעבודה. אל התביעה צורפה חוות דעת של מומחה ברפואה תעסוקתית, אשר בדק את התובע וקבע כי הוא אינו מסוגל לשוב לתפקידו הקודם וכי הוא סובל מאובדן כושר עבודה לצמיתות. לדברי עו"ד ביבר הררי, התנהלות חברת הביטוח מנוגדת לחוזה הביטוח ונעשתה שלא בתום לב. "התובע רכש כיסוי ביטוחי למקרה של אובדן כושר עבודה, וכעת, כשהוא זקוק לתגמולים המגיעים לו על פי הפוליסה, החברה מסרבת לשלם לו", ציינה. לאחר הגשת התביעה לבית משפט השלום בבת ים, הגיעו הצדדים להסכם פשרה. על פי ההסכם, ישולמו לתובע תגמולים בסך כ- 850 אלף שקלים, הכוללים פיצוי בגין אובדן כושר עבודה והוצאות משפט ושכר טרחת עורך דין. כבוד השופטת אידית קליימן-בלק מבית משפט השלום בבת ים אישרה את ההסכם ונתנה לו תוקף של פסק דין. לדברי עו"ד לירון ביבר-הררי: "אני שמחה על הפשרה שהושגה בסופו של דבר, לאחר שנאלצנו להגיש תביעה נגד חברת הביטוח. הפיצוי לו יזכה מרשי ודאי יסייע לו בהתמודדות עם המגבלות הקשות שנגרמו לו בעקבות האירוע המוחי בו לקה. מקרה זה מדגיש את החשיבות העליונה של העמידה על זכויות המבוטחים מול חברות הביטוח, במיוחד כאשר אלה בוחרות להתנער מחובותיהן". עו"ד לירון ביבר-הררי https://www.biber-law.co.il / עוסקת בתביעות סיעוד וביטוח, ומייצגת מבוטחים מול חברות הביטוח השונות. היא שותפה במשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, העוסק בתביעות ביטוח, נזקי גוף ודיני עבודה.ה בפיצויי עתק לאחר מאבק ארוך מול חברת הביטוח