המדיה החברתית, ובעיקר פייסבוק, הפכה לפלטפורמה פרסומית ויחצ"נית למספר רב של תאגידים. אך חברת המחקרים והדירוג נילסן, קובעת כי היוטיוב מהווה פלטפורמה יעילה יותר וממוקדת יותר, בכך שהיא מהווה מקור מרכזי לחיפוש מהיר ויעיל של תכנים המומחשים היטב באמצעות ווידיאו.
לאחרונה גילו את העוצמה השיווקית של היוטיוב, דווקא עסקים קטנים, המצליחים לייצר בהשקעה זעירה קמפיינים למיתוג ערכי הליבה שלהם. השימוש ביויטיוב הוא חינמי, ובעוד שבעבר היו פניהם של בעלי עסקים קטנים מוריקים מקנאה על העוצמת שהטלוויזיה הקנתה לתאגידים שיכלו להשקיע סכומי עתק בפרסומות, הרי שעתה העסקים הקטנים יכולים להפיק מכך תועלת שבעבר אפילו לא חלמו עליה. עסק קטן המבקש למתג את ערכיו יפעל בתבונה אם יפיק סרטון מתאים ויעלה אותו ליוטיוב המייצר תוצאות טובות במיוחד כאשר הוא משולב בפייסבוק.
להלן מספר טיפים להשגת תוצאות קולעות יותר עבור העסק הקטן שלך.
• ראשית חכמה יש צורך לוודא מהו היתרון היחסי העיקרי של עסקך ולהכין תסריט שיבליט ויעביר באופן בהיר וידידותי יתרון זה.
• מומלץ להסיר חסמי שימוש באמצעות דוגמאות שיבהירו לקונה הפוטנציאלי עד כמה קל וכדאי להשתמש במוצרים או בשירותים שלך.
• דאג שתסריט הווידיאו יהיה בידורי כזה שמעלה חיוך. הומור עובד טוב בהעברת מסרים.
• אל תשתמש במסרים שליליים ואל תשמיץ את מתחריך.
• הסרטון צריך להיות קצר, 3-5 דקות. לא יותר
• אל תנסה למכור באמצעות הווידיאו, רק לבנות מותג או לשדרג את הקיים, להעביר את התדמית, ואת הערך הרגשי שהמותג אמור להעניק לצרכן.
• כאן בא גם הקשר עם המדיה החברתית – שתף עד כמה שאפשר יותר חברים וחברות בלינק המחבר את הדף של בפייסבוק עם הסרטון שביוטיוב.
פורסם במקור בtrens – news על ידי שמחה סיגן