היינץ בשינוי התוויות שעל גבי בקבוקי הקטשופ

חברת דיפלומט, משווקת קטשופ היינץ, מותג הקטשופ הנמכר ביותר בעולם, יוצאת במהלך מיתוג חדש בהמשך למגמה העולמית ומשנה את כל תוויות ואריזות הקטשופ בישראל עם הסיסמא החדשה "צומח. לא מיוצר…". זאת במטרה ולהדגיש את רכיביו הטבעיים של קטשופ היינץ המבוססים על טהרת העגבניות הטריות הגדלות לאור השמש.



היינץ משתמשת בטכנולוגיית קילוף עגבניות ע"י אדים על מנת שלא לפגוע באיכותה ובערכיה התזונתיים של העגבנייה. על אף שקילוף באדים יקר יותר משימוש באמצעיים כימיים, אשר בהם משתמשות חברות רבות, היינץ מחויבת לשמירה על איכות הסביבה ולאיכות מוצריה ולכן אינה משתמשת בכימיקלים שמוזילים את תהליך הקילוף.



היינץ היא הקניינית הגדולה ביותר בעולם של עגבניות, מעל 2 מיליון טון בשנה. בקבוק קטשופ ממוצע מכיל 12 עגבניות.



המראה החדש ייושם על כל בקבוק קטשופ היינץ בישראל, מהלך המשתלב בשורה של פעילויות שיווקיות הפונות לקהל היעד של הילדים.


לאחרונה הודיעה החברה של שת"פ עם אתר TIPO בפעילות וירטואלית ייחודית שהופכת את בקבוק הקטשופ לכלי משחק במגוון משחקי מחשב ביתיים. חברת CamSpace שפיתחה את הטכנולוגיה הייחודית החדשה בחרה בפעילות עם היינץ כפלטפורמה הראשונה להשקת הטכנולוגיה בארץ.



לדברי דלית רוזן, מנהל מותג היינץ ישראל "המהלך נועד לבדל את היינץ בשוק הקטשופ כמותג פרמיום המעניק ערך מוסף לצרכנים, על ידי הדגשת העובדה כי הינו מיוצר מרכיבים טבעיים, בתהליך ייצור טבעי, ומעגבניות טריות הגדלות לאור השמש".



השקעה במהלך מוערכת במעל מיליון ₪

אולי יעניין אותך

DECATHLON BRAND ID (1)
 משרד

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

BOSE - מחיר מומלץ לצרכן - 1490שח צילום באדיבות המותג (1)
 גלידה נינג'ה צילום יחצ
 ביבר הררי - למייל - צלמת לילך רז(5)
בכיר בחברה גדולה שעבר אירוע מוחי חמור יזכעובד בכיר בחברת גדולה נאלץ להפסיק את עבודתו בעקבות אירוע מוחי קשה שפקד אותו. עקב האירוע החלה חברת הביטוח שביטחה אותו בביטוח אובדן כושר עבודה, להעביר לו תגמולים חודשיים גבוהים. אך כעבור תקופה, ומבלי שחל שיפור במצבו של הבכיר, קבעה חברת הביטוח כי הוא יכול לשוב לעבודתו, והפסיקה באחת את תשלום התגמולים. בצר לו, פנה הבכיר לעורכת הדין לירון ביבר-הררי ממשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, אשר הגישה תביעה נגד חברת הביטוח לביהמ"ש השלום בבת ים. על פי התביעה, התובע עבר אירוע מוחי שהותיר אותו עם מגבלות רפואיות משמעותיות. הוא סובל משיתוק חלקי בפנים, הפרעות בשמיעה ובראייה, כאבים והגבלות בתנועה, חוסר שיווי משקל, נפילות וקשיי דיבור, שפגעו ביכולתו לעבוד בתפקידו הקודם ולתקשר עם הסביבה. חרף המגבלות הקשות, חברת הביטוח הכירה באובדן כושר העבודה שלו רק במשך כשנה וחצי. לאחר מכן דחתה את תביעתו להמשך תשלום התגמולים, בטענה כי מצבו השתפר והוא מסוגל לחזור לעבודה. אל התביעה צורפה חוות דעת של מומחה ברפואה תעסוקתית, אשר בדק את התובע וקבע כי הוא אינו מסוגל לשוב לתפקידו הקודם וכי הוא סובל מאובדן כושר עבודה לצמיתות. לדברי עו"ד ביבר הררי, התנהלות חברת הביטוח מנוגדת לחוזה הביטוח ונעשתה שלא בתום לב. "התובע רכש כיסוי ביטוחי למקרה של אובדן כושר עבודה, וכעת, כשהוא זקוק לתגמולים המגיעים לו על פי הפוליסה, החברה מסרבת לשלם לו", ציינה. לאחר הגשת התביעה לבית משפט השלום בבת ים, הגיעו הצדדים להסכם פשרה. על פי ההסכם, ישולמו לתובע תגמולים בסך כ- 850 אלף שקלים, הכוללים פיצוי בגין אובדן כושר עבודה והוצאות משפט ושכר טרחת עורך דין. כבוד השופטת אידית קליימן-בלק מבית משפט השלום בבת ים אישרה את ההסכם ונתנה לו תוקף של פסק דין. לדברי עו"ד לירון ביבר-הררי: "אני שמחה על הפשרה שהושגה בסופו של דבר, לאחר שנאלצנו להגיש תביעה נגד חברת הביטוח. הפיצוי לו יזכה מרשי ודאי יסייע לו בהתמודדות עם המגבלות הקשות שנגרמו לו בעקבות האירוע המוחי בו לקה. מקרה זה מדגיש את החשיבות העליונה של העמידה על זכויות המבוטחים מול חברות הביטוח, במיוחד כאשר אלה בוחרות להתנער מחובותיהן". עו"ד לירון ביבר-הררי https://www.biber-law.co.il / עוסקת בתביעות סיעוד וביטוח, ומייצגת מבוטחים מול חברות הביטוח השונות. היא שותפה במשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, העוסק בתביעות ביטוח, נזקי גוף ודיני עבודה.ה בפיצויי עתק לאחר מאבק ארוך מול חברת הביטוח