הישג חסר תקדים לערוץ האוכל של ענני תקשורת: כ-25 אלף מנויים הצטרפו בתוך עשרה ימים

הישג חסר תקדים לערוץ האוכל הישראלי: בתוך 10 ימים בלבד, הצטרפו למעלה מ-25 אלף מנויים בתשלום לערוץ האוכל הישראלי אותו השיקה אך ב-11 ביוני חברת ענני תקשורת.



ערוץ האוכל, אשר משודר באפיק 32 ב-HOT ובערוץ27 ב-yes, היה פתוח לצפייה בחינם בחודש הראשון לשידורו ונסגר לצפייה לפני כ-10 ימים במהלכם הצטרפו למעלה מ-25 אלף מנויים הן מהכבלים והן מהלווין במחיר של 9.90 ₪ לחודש. נתון מעניין נוסף הוא שכשליש מבין המצטרפים לערוץ מקרב מנויי HOT, רכשו את הערוץ באמצעות רכישה אינטראקטיבית (בלחיצה על כפתור).



ערוץ האוכל הישראלי משדר מיום הקמתו את תכני האוכל בחלוקה לחמישה מטבחים שונים: מטבח בריא, גורמה, בייתי, אירוח ומשקאות ובין השפים שניתן למצוא בערוץ נמצאים אביב משה (Messa), איילת לטוביץ' (Betacaffe), רונן דברת בלוך (לורנס), אבי ביטון (אדורה) ועוד.



את תכני הרכש רכש הערוץ מ-food network האמריקאי ובין התכניות ניתן למצוא את תכניותיהם של נייג'לה וולסון, רוזמארי טריגר, פלויד ועונה חדשה של "איירון שף" שגרסה ישראלית שלה מצולמת בימים אלו ע"י ערוץ 10.



שרון למברגר, המנהל המסחרי של ערוץ האוכל: "קצב ההתחברות לערוץ האוכל מוכיח פעם נוספת שתחום האוכל הינו נדבך חשוב בקרב צופי הטלויזיה הישראלים. אנו צופים כי עד אחרי החגים, יעלה מספר המנויים בכבלים ובלווין יחדיו ללמעלה מ-100 אלף בתי אב".


אולי יעניין אותך

גיא קצוביץ ושירי וקס צילום באדיבות גוטפרנדס
Let's TALK about it! המלכה איליזבת יערה קידר
IFA_B
הרציף 1_ קרדיט צילום - יעל צור
פרס הסביבה 2023 של יוניון מוטורס- טויוטה ישראל

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

מוקאפ
חנויות ספורט
שולחן קינוחים