אתרי מכירות באינטרנט נגסו חלק מזערי, עד החודשיים האחרוים ממנהגי הקניות בישראל. בגלל המיתון הכבד מתברר כי אתרים מקצועיים צוברים תאוצה בגלל חשש הישראלים לבזבז דלק, דמי חניון והפיתוי שיש בקנייה לא מתוכננת בקניון. צרכני האינטרנט עושים את סקר המחירים מהבית ובוחנים את המוצר בחנויות . לאחר המחקר מתבצעת הזמנה בד"כ דרך האינטרנט שם ניתן למצוא את המחירים התחרותיים ביותר.
ניר פנקס – מנכ"ל "שרון סחר בע"מ" ו"משרדיה" : "כל המוצרים קיימים פיזית במחסני החברה השונים ונשלחים כבר באותו יום של הזמנה מה שמביא יותר אנשים פרטיים ובעלי חברות קטנות-בינוניות להזמין יותר דרך הרשת" .
בתקופת המיתון בולטת המגמה של קניות ראשי דיו תואמים וממוחזרים ,חברת "שרון סחר" הינה היבואנית של מוצרים אילו עבור אתר "משרדיה" שבבעלותה.
החברה יודעת לספק נתונים: קיים למשל מעבר מרכישה של עטים ממותגים יקרים לעטים ממותגים זולים יותר לאו דווקא פחות איכותיים . כמו כן אנו עדים למגמה של רכישת מיכון משרדי התופעה קיימת כבר תקופה בגלל האפשרות להדפיס בצבע לכרוך ושווק חומר פרסומי הכל בלי לפנות לבתי דפוס ולהדפיס כמויות גדולות .
משרדי רו"ח עו"ד חברות היי טק בינוניות מככבות בקניית מוצרים אלו ובתקופה האחרונה אנו עדים לגידול ברכישות מן הסוג הזה . מוצרים נוספים אשר נרכשים בכמויות גדולות יותר בתקופה האחרונה הינם מוצרים להכנת מתנות אנו עדים לתופעה של משקי בית אשר קונים במחלקת היצירה מוצרים שונים להכנת מתנות ע"י כך חוסכים בעלויות ונותנים מתנה ייחודית ומקורית.