הישראלים מגבירים קניות דרך הרשת

אתרי מכירות באינטרנט נגסו חלק מזערי, עד החודשיים האחרוים ממנהגי הקניות בישראל. בגלל המיתון הכבד מתברר כי אתרים מקצועיים צוברים תאוצה בגלל חשש הישראלים לבזבז דלק, דמי חניון והפיתוי שיש בקנייה לא מתוכננת בקניון. צרכני האינטרנט עושים את סקר המחירים מהבית ובוחנים את המוצר בחנויות . לאחר המחקר מתבצעת הזמנה בד"כ דרך האינטרנט שם ניתן למצוא את המחירים התחרותיים ביותר.



ניר פנקס – מנכ"ל "שרון סחר בע"מ" ו"משרדיה" : "כל המוצרים קיימים פיזית במחסני החברה השונים ונשלחים כבר באותו יום של הזמנה מה שמביא יותר אנשים פרטיים ובעלי חברות קטנות-בינוניות להזמין יותר דרך הרשת" .



בתקופת המיתון בולטת המגמה של קניות ראשי דיו תואמים וממוחזרים ,חברת "שרון סחר" הינה היבואנית של מוצרים אילו עבור אתר "משרדיה" שבבעלותה.



החברה יודעת לספק נתונים: קיים למשל מעבר מרכישה של עטים ממותגים יקרים לעטים ממותגים זולים יותר לאו דווקא פחות איכותיים . כמו כן אנו עדים למגמה של רכישת מיכון משרדי התופעה קיימת כבר תקופה בגלל האפשרות להדפיס בצבע לכרוך ושווק חומר פרסומי הכל בלי לפנות לבתי דפוס ולהדפיס כמויות גדולות .

משרדי רו"ח עו"ד חברות היי טק בינוניות מככבות בקניית מוצרים אלו ובתקופה האחרונה אנו עדים לגידול ברכישות מן הסוג הזה . מוצרים נוספים אשר נרכשים בכמויות גדולות יותר בתקופה האחרונה הינם מוצרים להכנת מתנות אנו עדים לתופעה של משקי בית אשר קונים במחלקת היצירה מוצרים שונים להכנת מתנות ע"י כך חוסכים בעלויות ונותנים מתנה ייחודית ומקורית.

אולי יעניין אותך

ניוזלטר
מסע לקוח
מודל עסקי
אסטרטגיה שיווקית
 סיוון - מנכלית ובעלים משרד ליעוץ שיווקי__צלמת - מירי ביטון
 עדכני 2022 צילום אסיה רביבו

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

BOSE - מחיר מומלץ לצרכן - 1490שח צילום באדיבות המותג (1)
 גלידה נינג'ה צילום יחצ
 ביבר הררי - למייל - צלמת לילך רז(5)
בכיר בחברה גדולה שעבר אירוע מוחי חמור יזכעובד בכיר בחברת גדולה נאלץ להפסיק את עבודתו בעקבות אירוע מוחי קשה שפקד אותו. עקב האירוע החלה חברת הביטוח שביטחה אותו בביטוח אובדן כושר עבודה, להעביר לו תגמולים חודשיים גבוהים. אך כעבור תקופה, ומבלי שחל שיפור במצבו של הבכיר, קבעה חברת הביטוח כי הוא יכול לשוב לעבודתו, והפסיקה באחת את תשלום התגמולים. בצר לו, פנה הבכיר לעורכת הדין לירון ביבר-הררי ממשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, אשר הגישה תביעה נגד חברת הביטוח לביהמ"ש השלום בבת ים. על פי התביעה, התובע עבר אירוע מוחי שהותיר אותו עם מגבלות רפואיות משמעותיות. הוא סובל משיתוק חלקי בפנים, הפרעות בשמיעה ובראייה, כאבים והגבלות בתנועה, חוסר שיווי משקל, נפילות וקשיי דיבור, שפגעו ביכולתו לעבוד בתפקידו הקודם ולתקשר עם הסביבה. חרף המגבלות הקשות, חברת הביטוח הכירה באובדן כושר העבודה שלו רק במשך כשנה וחצי. לאחר מכן דחתה את תביעתו להמשך תשלום התגמולים, בטענה כי מצבו השתפר והוא מסוגל לחזור לעבודה. אל התביעה צורפה חוות דעת של מומחה ברפואה תעסוקתית, אשר בדק את התובע וקבע כי הוא אינו מסוגל לשוב לתפקידו הקודם וכי הוא סובל מאובדן כושר עבודה לצמיתות. לדברי עו"ד ביבר הררי, התנהלות חברת הביטוח מנוגדת לחוזה הביטוח ונעשתה שלא בתום לב. "התובע רכש כיסוי ביטוחי למקרה של אובדן כושר עבודה, וכעת, כשהוא זקוק לתגמולים המגיעים לו על פי הפוליסה, החברה מסרבת לשלם לו", ציינה. לאחר הגשת התביעה לבית משפט השלום בבת ים, הגיעו הצדדים להסכם פשרה. על פי ההסכם, ישולמו לתובע תגמולים בסך כ- 850 אלף שקלים, הכוללים פיצוי בגין אובדן כושר עבודה והוצאות משפט ושכר טרחת עורך דין. כבוד השופטת אידית קליימן-בלק מבית משפט השלום בבת ים אישרה את ההסכם ונתנה לו תוקף של פסק דין. לדברי עו"ד לירון ביבר-הררי: "אני שמחה על הפשרה שהושגה בסופו של דבר, לאחר שנאלצנו להגיש תביעה נגד חברת הביטוח. הפיצוי לו יזכה מרשי ודאי יסייע לו בהתמודדות עם המגבלות הקשות שנגרמו לו בעקבות האירוע המוחי בו לקה. מקרה זה מדגיש את החשיבות העליונה של העמידה על זכויות המבוטחים מול חברות הביטוח, במיוחד כאשר אלה בוחרות להתנער מחובותיהן". עו"ד לירון ביבר-הררי https://www.biber-law.co.il / עוסקת בתביעות סיעוד וביטוח, ומייצגת מבוטחים מול חברות הביטוח השונות. היא שותפה במשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, העוסק בתביעות ביטוח, נזקי גוף ודיני עבודה.ה בפיצויי עתק לאחר מאבק ארוך מול חברת הביטוח