קבוצת XLMedia, ספקית מובילה של שירותי שיווק דיגיטליים, פרסמה היום את התוצאות הסופיות של החברה לשנה שהסתיימה ב-31 בדצמבר 2014 לבורסה המשנית בלונדון (AIM). החברה מציגה בשנת 2014 תוצאות שיא והתקדמות אסטרטגית משמעותית.
אורי ויס, מנכ"ל XLMedia, מסר היום: "אנו שמחים מאוד לפרסם את התוצאות הסופיות שלנו לשנת 2014, אשר עלו על הציפיות. 12 החודשים האחרונים היו תקופה של פריצת דרך עבור הקבוצה, החל בהנפקה הראשונית שלנו לציבור שבוצעה בהצלחה במרס 2014 ובהמשך השלמת מספר רכישות בעלות חשיבות אסטרטגית, לצד צמיחה אורגנית חזקה."
ויס הוסיף: "נוסף על כך, וזה בהחלט לא פחות חשוב, חיזקנו את צוותי הניהול והתשתיות שלנו וגייסנו עובדים נוספים לקבוצה. אני מאמין שאנו נמצאים בעמדה טובה כדי ליישם בהצלחה את תוכניות הצמיחה השאפתניות שלנו ולהשלים שנה נוספת של צמיחה חיובית."
הקבוצה פתחה את שנת 2015 בצורה מצוינת, עם פתיחת שווקים למוצרים חדשים וצירוף לקוחות נוספים, והיא ממשיכה לעבוד ולהתקדם בהתאם לציפיות. דירקטוריון החברה מעריך כי התחזית לשנת 2015 נותרת חיובית, והצמיחה צפויה להימשך.
עיקרי התוצאות
· ההכנסות עלו ב-47% והגיעו ל-50.7 מיליון דולר (2013: 34.5 מיליון)
· ההכנסות כוללות צמיחה אורגנית בשיעור 30% וכן 6 מיליון דולר נוספים שתרמה EDM
· הרווח הגולמי עלה ב-35% והגיע ל-27.6 מיליון דולר (2013: 20.5 מיליון)