הראש היהודי לא רק מתמחה בהמצאות ופטנטים, הוא גם עושה חייל במכירתם: קחו לדוגמא את חברת אם-סיסטמס, חברת טכנולוגיה מובהקת, שמכירות הדיסק-און-קי הפכו לאחד ממנועי הצמיחה המרכזיים של החברה, ומה שנשא אותה לשווי שוק של מעל מיליארד דולר, או חברת צאג, הישראלית, השולטת בלמעלה ממחצית שוק קופסאות כלי העבודה בארה"ב. לחברות רבות אחרות פוטנציאל מכירות גדול, אך חסר להם כלים וידע שיווקי.
הכנס השנתי של שלוחת פורום MIT ליזמות, שיתקיים ב-27 בדצמבר בביה"ס למנע"ס רקנאטי באונ' ת"א, יעסוק בנושא: "למכור מישראל – זיהוי וניצול של הזדמנויות עסקיות" ובו יידונו שלושה יזמים ומנהלים באספקטים של שיווק ומכירות; צבי ימיני, יזם ומנכ"ל צאג, וארנון דינור, סמנכ"ל בכיר באם-סיסטמס, שיספרו על הקמת מערכי המכירות ותהליכי השיווק בשווקים בחו"ל והראל בית-און, שותף כללי בכרמל ונצ'רס ולשעבר מנכ"ל טכנומטיקס. שיביא עמו גם את נקודת המבט של משקיע הון סיכון.
את הזווית המחקרית יציג פרופ' יחיאל זיו, המתמחה בשיווק היי-טק. פרופ' זיו יציג את ההזדמנויות של חברות טכנולוגיות חדשות בהשוואה לחברות טכנולוגיה מבוססות, בהתבסס
על התיאוריה של פרופ' קלייטון קריסטנסן מהארווארד, מחבר רב המכר "דילמת היזם".