המהלך הבא בתוכנית האסטרטגית של שופרסל: השקת פורמט "יש" – רשת חנויות מזון עם דגש על כשרות


רפי ביסקר ושולם פישר– יו"רים משותפים בשופרסל ואפי רוזנהויז – מנכ"ל שופרסל, חשפו היום את המהלך הבא בתוכנית האסטרטגית של חברת שופרסל: השקת פורמט יש – רשת חנויות מזון במחירים זולים, המספקת חוויית קנייה פשוטה עם דגש על כשרות.



פורמט יש מונה 48 סניפים ביום הקמתו (4 נוספים ייפתחו במהלך החודשים הקרובים) בפריסה ארצית מקרית שמונה בצפון ועד באר שבע בדרום, בהשקעה של כ- 70 מיליון ₪



הפורמט מבוסס על איחוד רשתות "זול פה" ו- "אלף", לצד סניפים חדשים שיוקמו. לפורמט פוטנציאל התרחבות לאזורים רבים ברחבי הארץ כאשר עד סוף שנת 2009 יעמדו כ- 56 סניפים



פורמט יש הוא נדבך נוסף המאפשר לשופרסל להמשיך ולהגשים את חזונה, במטרה להגיע לקהלי יעד נוספים: משפחות ברוכות ילדים, מגזר חרדי ודתי, מגזר ערבי. בראש הפורמט יעמוד איצ'ה וולקין.



אפי רוזנהויז, מנכ"ל שופרסל אמר היום: "אנו משיקים את פורמט יש המהווה נקודת ציון חשובה נוספת בהמשך יישום האסטרטגיה של שופרסל, עליה הכרזנו בשנת 2004".



רוזנהויז הוסיף : "החזון של שופרסל "הרשת הקמעונאית המובילה בישראל" ייושם על ידי בניית מערכת יחסים המציעה חדשנות ואמינות לקהל לקוחותינו, חוויית קניה שונה ומגוונת המותאמת לצרכיו – בכל אחד מהפורמטים הקמעונאיים שבנינו. הפריסה הארצית בכל ארבעת הפורמטים, מחזקת תפיסה זו ומאפשרת הוספת שטחי מסחר, הגדלת נתח הלקוחות, חיזוק הנאמנות ותשתית להוספת שירותים נוספים."



איצ'ה וולקין מנהל פורמט יש אמר היום: "כחלק מאסטרטגיית התאמת המגוון ומיקודו, נציע מוצרים ייעודיים וממוקדים יותר, ניתן דגש על מארזי חסכון, אריזות גדולות וכשרויות מהודרות – כל אלה במחירים זולים. מאפייני התפעול, מבטיחים מבנה הוצאות נמוך. בנוסף, נשווק את המותג הפרטי המותאם לצרכי לקוחותינו, אשר יתמוך באסטרטגית המחיר וישולב בכל הקטגוריות. המותג הפרטי עתיד לתפוס נתח מהותי במכירות. כל המוצרים הינם בהכשר הבד"צ. עקרונות אלו מהווים בסיס ליכולת הפורמט להבטיח סל קניה נמוך לאורך זמן."





בתמונה מימין לשמאל: איצ'ה וולקין, שולם פישר, רפי ביסקר ואפי רוזנהויז.



הפורמט מתוכנן להרחיב את סל שירותיו ולהעמיד לרשות קהל הלקוחות תווי קניה, מועדון לקוחות ושירותים פיננסים (כגון כרטיס אשראי) – כל אילו ייעודיים ומותאמים למאפייני הצריכה של קהל המטרה.



לרגל השקת יש, עולה הרשת בקמפיין פרסום ארצי באמצעות משרד הפרסום אדלר חומסקי ובולטון פוטנציאל, תחת הסלוגן: יש הכל ובזול, בהשקעה של כ- 7 מיליון ₪ מתוכם כ- 2 מיליון ₪ למגזרים.



הקמפיין כולל שילוט ארצי המונה כ- 650 מכוונים, קמפיין רדיו, מודעות בעיתונות הארצית, תוך מתן דגש על פרסום מקומי, בעיתונות מגזרית, מיתוג נקודות המכירה ופעילות קד"מ בסניפים ובשכונות.


אולי יעניין אותך

ניוזלטר
מסע לקוח
מודל עסקי
אסטרטגיה שיווקית
 סיוון - מנכלית ובעלים משרד ליעוץ שיווקי__צלמת - מירי ביטון
 עדכני 2022 צילום אסיה רביבו

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

BOSE - מחיר מומלץ לצרכן - 1490שח צילום באדיבות המותג (1)
 גלידה נינג'ה צילום יחצ
 ביבר הררי - למייל - צלמת לילך רז(5)
בכיר בחברה גדולה שעבר אירוע מוחי חמור יזכעובד בכיר בחברת גדולה נאלץ להפסיק את עבודתו בעקבות אירוע מוחי קשה שפקד אותו. עקב האירוע החלה חברת הביטוח שביטחה אותו בביטוח אובדן כושר עבודה, להעביר לו תגמולים חודשיים גבוהים. אך כעבור תקופה, ומבלי שחל שיפור במצבו של הבכיר, קבעה חברת הביטוח כי הוא יכול לשוב לעבודתו, והפסיקה באחת את תשלום התגמולים. בצר לו, פנה הבכיר לעורכת הדין לירון ביבר-הררי ממשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, אשר הגישה תביעה נגד חברת הביטוח לביהמ"ש השלום בבת ים. על פי התביעה, התובע עבר אירוע מוחי שהותיר אותו עם מגבלות רפואיות משמעותיות. הוא סובל משיתוק חלקי בפנים, הפרעות בשמיעה ובראייה, כאבים והגבלות בתנועה, חוסר שיווי משקל, נפילות וקשיי דיבור, שפגעו ביכולתו לעבוד בתפקידו הקודם ולתקשר עם הסביבה. חרף המגבלות הקשות, חברת הביטוח הכירה באובדן כושר העבודה שלו רק במשך כשנה וחצי. לאחר מכן דחתה את תביעתו להמשך תשלום התגמולים, בטענה כי מצבו השתפר והוא מסוגל לחזור לעבודה. אל התביעה צורפה חוות דעת של מומחה ברפואה תעסוקתית, אשר בדק את התובע וקבע כי הוא אינו מסוגל לשוב לתפקידו הקודם וכי הוא סובל מאובדן כושר עבודה לצמיתות. לדברי עו"ד ביבר הררי, התנהלות חברת הביטוח מנוגדת לחוזה הביטוח ונעשתה שלא בתום לב. "התובע רכש כיסוי ביטוחי למקרה של אובדן כושר עבודה, וכעת, כשהוא זקוק לתגמולים המגיעים לו על פי הפוליסה, החברה מסרבת לשלם לו", ציינה. לאחר הגשת התביעה לבית משפט השלום בבת ים, הגיעו הצדדים להסכם פשרה. על פי ההסכם, ישולמו לתובע תגמולים בסך כ- 850 אלף שקלים, הכוללים פיצוי בגין אובדן כושר עבודה והוצאות משפט ושכר טרחת עורך דין. כבוד השופטת אידית קליימן-בלק מבית משפט השלום בבת ים אישרה את ההסכם ונתנה לו תוקף של פסק דין. לדברי עו"ד לירון ביבר-הררי: "אני שמחה על הפשרה שהושגה בסופו של דבר, לאחר שנאלצנו להגיש תביעה נגד חברת הביטוח. הפיצוי לו יזכה מרשי ודאי יסייע לו בהתמודדות עם המגבלות הקשות שנגרמו לו בעקבות האירוע המוחי בו לקה. מקרה זה מדגיש את החשיבות העליונה של העמידה על זכויות המבוטחים מול חברות הביטוח, במיוחד כאשר אלה בוחרות להתנער מחובותיהן". עו"ד לירון ביבר-הררי https://www.biber-law.co.il / עוסקת בתביעות סיעוד וביטוח, ומייצגת מבוטחים מול חברות הביטוח השונות. היא שותפה במשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, העוסק בתביעות ביטוח, נזקי גוף ודיני עבודה.ה בפיצויי עתק לאחר מאבק ארוך מול חברת הביטוח