המותג הבריטיהבינלאומי MISSGUIDED מגיע לישראל. להחדרת המותג לארץ נבחר משרדו של "גולן נהרדעא תקשורת".
המותג מיובא לישראל ע"י חברת סקאל הולדינגס, יו"ר חיים סקאל. את הקמפיין בישראל נבחרה להוביל הפרזנטורית טיילור מלכוב, כוכבת אינסטגרם ומובילת דעת קהל, דוגמנית, זמרת ושחקנית.
ייחודו והמובילות של מותג MISSGUIDED הוא בפעילותו הדיגיטלית ובקשר הבלתי אמצעי ברשתות החברתיות. המותג בנה פלטפורמה העוקבת אחרי משפיעניות ופשניסטיות מכל העולם, מנתח את הפוסטים שלהן ואת תגובות העוקבים לבגדים שהן לובשות, ומשם לוקח השראה לבניית דגמים וקולקציות עדכניות, אופנתיות ועכשוויות.
המודל התפעולי הייחודי של מותג MISSGUIDED עם זמן תגובה סופר מהיר של שבועיים בלבד בין ניתוח הנתונים הדיגיטליים העולמיים ותרגומם לדגמים מדויקים ועדכניים במדפי המכירות, מעמיד את המותג בשורה הראשונה במובילות אופנתיות. מהיום גם הקהל בישראל שעוקב מרחוק אחרי אושיות האופנה הבינלאומיות, יוכל לרכוש קולקציות בהשראתם, עם הטרנדים, הצבעים וההדפסים הכי חמים באופנה. כאן ועכשיו. בכל שבוע 1000 פריטים חדשים מתווספים לקולקציות.