המותג ספרייט יוצא לראשונה בישראל בפעילות שיווקית המציגה שיא חדש בנושא מעורבות הצרכנים. במסגרת המהלך, בהשקעה של כ-5 מיליון ₪, יזמין המותג ספרייט את הצרכנים "לגעת במוצר האמיתי" ולעצב באופן אישי את הפחיות של ספרייט, שישווקו לשוק הקמעונאי. הפעילות תיערך באתר האינטרנט www.sprite.co.il , כאשר 6 עיצובים נבחרים יתנוססו על גבי פחיות המותג ויחשפו בקמפיין טלוויזיה ייחודי. בנוסף, 100 העיצובים שידורגו עם הציון הגבוה ביותר על ידי הגולשים באתר של ספרייט, יופקו כפחיות מעוצבות וישלחו לבתי הזוכים. הזוכים יקבלו לביתם תיבה של 24 פחיות פרי עיצובם לשימושם הפרטי.
מהחברה נמסר היום כי פעילות זו תמשיך את הקונספט השיווקי של ספרייט תחת המסר " THE SPRITE WAY" ותעצים את נושא מעורבות הצרכנים בחיי המותג.
יפית כהן-דמרי, מנהלת מותג ספרייט, אמרה היום כי "מדובר בחדשנות שטרם נעשתה כמותה ומאפשרת לצרכנים לקבוע כיצד יראו הפחיות שישווקו באופן מסחרי. פעילות ייחודית זו הינה חלק ממהלך שיווקי היוצר מפגש מרגש של הצרכן עם חוויית המותג, כאשר אנו מתכננים להעלות את הפחיות שיבחרו על ידי הגולשים ועל ידי צוות שיפוט בראשותו של מנו רפופורט -מנכ"ל גרפיקדיזיין, לקמפיין טלוויזיה ייחודי."
עוד מוסיפה כהן-דמרי כי "פעילות זו ממשיכה את המהלך הקודם שלנו שהיה מבוסס גם כן על שיתוף הצרכנים במסגרתו, עיצבו הצרכנים כ-130,000 חולצות אישיות באינטרנט. כעת, בעקבות ההצלחה, אנו עולים שלב ומעניקים לצרכנים אפשרות להמשיך ולקחת חלק בחיי המותג, תוך נגיעה בערכים המרכזיים של ספרייט: חדשנות, רעננות ומקוריות".
המותג ספרייט פועל בסגמנט המשקאות המוגזים בטעם למון ליים, בסגמנט זה על פי נתוני סטורנקסט- לספרייט נתח שוק מוערך של 61% . בשנת 2006 רשם המותג גידול של 1.8 נקודות אחוז ,נתח שוק כמותי, בסגמנט המשקאות בטעם הלמון ליים.
קרדיטים:
מנהלת מותג ספרייט: יפית כהן דמרי.
משרד אינטראקטיב: אידיאולוג'יק .
קד"מ:פרומרקט .
משרד פרסום: גלר נסיס.
תכנון ורכש מדיה: קראט מדיה 1.