המיתוג ברשת עובד: רשת ml נשים סיימה את 2006 עם גידול של 19% אחוז במכירות

היום נודע ל-Allmarketing כי רשת ml נשים, המונה 52 סניפים ברחבי הארץ, סיימה את שנת 2006 בגידול של 19%, בהשוואה לשנת 2005.



לדברי אבי מלכה, מנכ"ל רשת ml: "בעקבות הפדיון הגבוה למ"ר הנאמד בשנת 2006 על כ- 670 דולר, החליטה הנהלת הרשת לנקוט במספר פעילויות להמשיך את מגמת ההתרחבות גם בשנת 2007, באמצעות: הרחבת שטחי רצפת המכירה, פתיחת סניפים חדשים ושדרוג סניפים קיימים.



בנוסף, תפתח רשת ml בשנת 2007 עוד 3 סניפים חדשים בקניונים ומרכזי קניות חדשים שנפתחים במהלך שנת 2007: בקניון קרית אונו תפתח ml חנות בשטח של 100 מ"ר, בקניון במודיעין תפתח חנות בשטח של 100 מ"ר, ובמרכז ממילוא בירושלים חנות על שטח של 120 מ"ר, פתיחת שלושת הסניפים מסתכמים בהשקעה כוללת של 3.5 מיליון ₪.



עוד מסר אבי מלכה כי בשנת 2006 שיפרה רשת ml מיקומים בקניונים המובילים והעמידה עצמה בפריים לוקיישן, מדיניות של הרשת גם בשנת 2007, במסגרת זו מתכננת גם לשפץ 20 חנויות, בהשקעה של 100 אלף דולר, בסניף.



לדברי אבי מלכה: מנוע הצמיחה של רשת ml נשים יהיה הרחבת הרשת הן באמצעות הרחבת רצפת המכירה בחנויות קיימות והן ע"י פתיחת סניפים חדשים והכנסת פריטים, קולקציות ואביזרים חדשים לסניפים.



בנוסף, תשקיע רשת ml במהלך שנת 2007 כ- 3.5 מיליון שקל במסע פרסום רחב, באמצעות משרד הפרסום "ענבר מרחב שקד". הקמפיין שיעלה במחצית חודש מרץ, יכלול תשדיר בערוץ 2, ערוץ 10 ובערוץ המוסיקה, שלטי חוצות, הפקות וקטלוג שיופץ ל- 100 חברות המועדון של רשת ml.



בימים אלה פתחה חברת ml בית ספר לקמעונאות במסגרת בית הספר ילמדו 450 עובדי החברה בדרגים השונים החל מהמוכרנים, מנהלי הסניפים, עובדי המטה ועד הנהלת החברה אשר יעברו קורסים, ימי עיון, וסדנאות שמטרתם להקנות כלים מעשיים לעובדים בפועל בחנויות ובחברה. הקורסים כוללים בין היתר הרצאות בנושא: אמנות המכירה, אמצעים לזיהוי לקוח, התאמה לצרכי הלקוח, ניהול צוותים, שיווק ועוד.



אבי מלכה, מנכ"ל הרשת ומבעלייה, מסר כי בית הספר לקמעונאות של ml בשילוב מפגשים קבועים בתדירות גבוהה עם לקוחות הרשת יוצרים משוב ומידע שמעובד ומיושם בבית הספר. לדבריו: המטרה הסופית להקים עתודה בכל הדרגים.



עוד הוסיף מלכה כי "החברה צופה בשנת 2007 גידול של 22% במכירות הרשת".



רשת אופנת ml נמצאת בבעלות אבי מלכה, בעלי חברת ml המפעילה בנוסף לרשת ml נשים גם את רשת ml men המונה 26 סניפים ורשת MAMZ לצעירים המונה 6 סניפים. כמו כן לחברה מותג הריון FOR2 הנמצא בפינות מכירה ברשת ml.

אולי יעניין אותך

 אהרנסון
משפך שיווקי
1773315519_JerusalemMuniLogo1
15952pic29

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

-השד - האגודה למלחמה בסרטן
125224_NAT_NZסקצרס נשים מחיר 279
דרור-אורפז-קרדיט-משה-נייס