המכללה העסקית, הפועלת במסגרת איגוד לשכות המסחר, ופורטל השיווק Allmarketing (www.allmarketing.co.il) פותחים קורס ללימוד ניהול השיווק. מטרת הקורס היא להקנות ללומדים כלים וידע תיאורטי ומעשי, טכניקות ואסטרטגיות בתחום השיווק והמכירות וכן להכיר Case Studies של מותגים מישראל ומן העולם. הקורס נועד להקנות עזרים לצורך ניהול טוב יותר של מערכי השיווק בפירמות קטנות עד גדולות.
תכנית הקורס מושתתת על מספר נושאים מרכזיים, ביניהם: מבוא לשיווק ואסטרטגית שיווק, אמנות המכירות וטקטיקות מו"מ, תמהיל התקשורת השיווקית (יחסי ציבור, פרסום, קד"מ והפקת אירועים שיווקיים), שיווק ופרסום בטכנולוגיות אינטראקטיביות מתקדמות, ניהול קשרי לקוחות ושירות לקוחות ושיווק בינלאומי וניהול ערוצי הפצה.
במהלך הקורס יוצגו Case Studies של חברות ומותגים שהצליחו וכן סיפורי כשלון.
הקורס יועבר על ידי מרצים בעלי ניסיון שטח בתחומים השונים של עולם השיווק, ביניהם: אורן בסון – עורך ומנכ"ל Allmarketing ומשרד יחסי הציבור אולמדיה; דרור כהן – מנכ"ל המרכז הישראלי לשיווק; מוטי בלאו – מנכ"ל חברת הייעוץ לשיווק בינלאומי פרוקסי; טל ציגלר – יועצת בכירה בחברת סקר; עינת הלפמן – סופרוויזרית במשרד הפרסום יהושע TBWA; דוד פרידמן – מנכ"ל דומיין דה נט; מיכל כהן-גילת – יועצת ומרצה בכירה באונ' דרבי והמכללה למינהל; ארנה שומן – מנכ"ל ארנה שומן – פרוייקטים בשיווק ועוד.
למסיימי הקורס תוענק תעודה מטעם המכללה העסקית של איגוד לשכות המסחר. הקורס הוגש להכרה במשרד החינוך לצורך גמול השתלמות.
הקורס הכולל 13 מפגשים, יפתח ב- 29 במרץ בין השעות 17:00-20:15, ויתקיים במכללה העסקית של איגוד לשכות המסחר ברח' החשמונאים 84 בת"א.
פרטים נוספים בטלפונים: 03-5631023/27/82