המנטליסט הצעיר, בן ה- 17, נבו אבוטבול, קיבל קמפיין ראשון, במסגרת זו נבחר להוביל את מסע הפרסום לרגל קמפיין הקיץ של מותג החטיפים POOF , שיעלה השבוע הקרוב בהיקף של מאות אלפי שקלים.
נבו אבוטבול בן ה17 הוגדר 'כיורש של אורי גלר', אחרי שכיכב בגיל 12 בישראל גוט טאלנט ומאז הופיע על כל במה גדולה בישראל, באירועים פרטיים ועסקיים. לרגל צילומי הקמפיין של POOF חזר מסיבוב הופעות שני בארה"ב שכלל הופעה בערב הגאלה השנתי של הFIDF, והופעה בכנס הארצי השנתי של ארגון הIAC במיאמי מול כ3,000 ראשי הקהילה הישראלית-אמריקנית, שם היה האורח הצעיר ביותר שהשתתף באירוע עם הרצאת טד לקבוצת ה edge של ה IAC, הופעה בפאנל של צעירים מבטיחים מתחת לגיל 30.
במסגרת קמפיין הקיץ: "לעוף עם פוף", כל מי שיקנה POOF יוכל לזכות מדי יום לרחפן TELO ונייד סלולרי של VIVO מתנה. הקמפיין יעלה בטיק טוק וביוטיוב ובנכסים הדיגיטליים של המותג פוף, בניצוחו של משרד הפרסום לצעירים "ציבלין". בקמפיין החדש ניתן לראות את נבו במגוון סיטואציות בהן הוא הופך שקית של פוף לרחפן וטלפון.
קרין שהין מנהלת השיווק של POOF מוסרת: "כחלק מהיותו של פוף אחד המותגים הכי צומחים בשוק החטיפים המלוחים לילדים, חשוב לנו לתת מענה לקהל הצרכנים שלנו בחופשת הקיץ, ולהפוך אותה למהנה יותר".
הקמפיין "לעוף על פוף" צולם רגע לפני שנבו טס לסיבוב הופעות בדובאי, לשם הוזמן על ידי שייח שנתקל בהמופע שלו ברשתות החברתיות והזמין את נבו למספר מופעים. בהמשך החודש נבו עתיד להמריא לסיבוב הופעות נוסף בלוס אנג'לס.