30 סניפי רשת המשביר לצרכן, המהווים את פעילות הליבה של קבוצת המשביר לצרכן, רשמו עליה של כ-10% בהכנסותיהם. נודע, כי הכנסות סניפי המשביר לצרכן הסתכמו בשנת 2008 בכ-939 מיליון שקל, בהשוואה לכ-854 מיליון שקל בשנת 2007.
יצויין, כי הכנסות רשת המשביר לצרכן כוללות את המכירות המתבצעות בסניפי הרשת, וזאת תחת תחומי פעילות של קבוצת המשביר לצרכן בבתי הכלבו, בקוסמטיקה ודראגסטורס (לא כולל סניפי ניו פארם) וזכיינים בבתי הכלבו. עוד נודע, כי הרווח התפעולי של סניפי המשביר לצרכן עלה בשנת 2008 בשיעור של כ-43% לרמה של כ-67 מיליון שקל, לעומת כ-47 מיליון שקל בשנת 2007.
מגמת הגידול בהכנסות נובעת בעיקר מהעשרת המלאי בחנויות מבחינת מגוון הסחורה המוצעת למכירה, שדרוג הנראות בסניפים, והתאמת תמהיל המלאי ללקוחות הרשת. הגידול ברווח התפעולי נובע משיפור בתנאים המסחריים מול הספקים, משיפור בפעילות העסקית בסניפי המשביר, גידול בפדיון, וכן הודות לשמירה על אחוז ההוצאות התפעוליות מהכנסות.
אסף בן-דב, מנכ"ל משותף במשביר לצרכן הוסיף כי: "הגידול במכירות נובע בין השאר כתוצאה מהשקת מותגי אופנה בינלאומיים חדשים ובלעדיים ברשת כמו: ספרינגפילד ו-וומן סיקרט, התרחבות פעילות בתי הכל בו לתחומים חדשים כמו מוצרי חשמל, מוצרי קו קופה ועוד.
עוד מסר בן דב כי: הגידול בפדיון הסניפים של המשביר לצרכן בא לידי ביטוי במגוון תחומי הפעילות של הרשת, כדוגמת : אופנה9.3%, קוסמטיקה5.6%, כלי בית 19% הלבשה תחתונה13.9%.
מדוחותיה של קבוצת המשביר לצרכן עולה, כי מגזר בתי הכלבו לבדו – ללא פעילות הקוסמטיקה ומכירות הזכיינים – ממשיך לצמוח, הן במישור ההכנסות והן במישור הרווחיות. מהדו"חות עולה, כי מגזר בתי הכלבו הניב בשנת 2008 הכנסות בסך של כ-608.1 מיליון שקל, עלייה של כ-11.7% לעומת ההכנסות בשנת 2007 שהסתכמו ב כ-544.8 מיליון שקל.
מגזר בתי הכלבו רשם בשנת 2008 רווח תפעולי של כ-28 מיליון שקל , בהשוואה לרווח תפעולי של כ-23.7 מיליון שקל בשנת 2007 – עלייה של כ-18%.