קרסו מוטורס, יבואנית מותג ניסאן, יוצאת בימים אלו בקמפיין חדש שמציג את נבחרת ה- SUV של המותג הכוללת את ה- JUKE , מכלי הרכב הבולטים ופורצי הדרך בקטגוריה, ה QASHQAI- , הקרוסאובר העירוני המרווח וה- X TRAIL , רכב הפנאי שטח המשפחתי, הגדול בנבחרת, הזמין בגרסת 5 או 7 מושבים.
על הקמפיין שיכלול סרטון לתפוצה טלוויזיונית ולדיגיטל בפריסה נרחבת, חתום משרד הפרסום 'ענבר מרחב ' .
שרית רדין, סמנכ"לית שיווק קרסו מוטורס: "הקמפיין החדש מתמקד בהצגת דגמי ניסאן בקטגוריה שבשנים האחרונות אין שניה לה בהיקף המכירות. המסרים עוברים בצורה חכמה וקליטה, ובערכים הקרובים לליבו של הצרכן הישראלי, של התמורה ההולמת ביותר את הכסף, עבור שלושת דגמי ה- SUV של ניסאן, הנמנים על הרשימה המצומצמת של כלי הרכב האיכותיים והמשמעותיים בישראל".
קטגוריית ה- SUV הפכה בשנים האחרונות לקטגוריה הנמכרת והפופולארית בשוק הרכב בישראל- וניסאן, מחלוצות הקטגוריה, מאפשרת ללקוח לבחור מתוך מגוון רכבי קרוסאובר המותאם לצרכים השונים של הלקוחות.
במסגרת הקמפיין, מציעה ניסאן לציבור הישראלי להתחדש ב – SUV של המותג בעסקה משתלמת במיוחד, במסגרתה הלקוח יעביר לחברה את ה – SUV הקיים שלו מכל מותג, ויקבל SUV חדש עם תשלום חודשי שיפרש על פני 60 חודשים.
סרטון הקמפיין מלווה בג'ינגל על בסיס הלהיט של להקת הדג נחש "הנה אני בא", ומדגיש את מסרי הקמפיין לביצוע עסקת השנה – עסקה משתלמת בתנאים אטרקטיביים לרכב המתאים למשפחה, לנסיעת שטח, המנפק ביצועים משובחים.