הנוסעים באוטובוסים של "אגד תעבורה" יקבלו מידע בזמן אמת


רוצים לדעת מתי בדיוק יגיע האוטובוס בו אתם נוסעים למחוז חפצכם? מערכת מחשב ייחודית שפותחה בישראל תאפשר לכם בקרוב לקבל את המידע הזה בזמן אמת. חברת טרנספוט מרעננה, המספקת ומפתחת מערכות מיחשוב לתחבורה ציבורית, חתמה על הסכם לאספקת מערכת מידע לנוסעים לצי האוטובוסים של אגד תעבורה חברה בת של אגד תחבורה ציבורית, המונה כ-220 אוטובוסים. בשלב הראשון תותקן המערכת בצי האוטובוסים של אגד תעבורה בעיר נתניה, ובהמשך יתרחב הפרויקט גם לאזורים נוספים בארץ. היקפו הכספי של הפרויקט, שיארך כחצי שנה, נאמד ב-5 מיליון שקלים.


מערכת המידע שתותקן באוטובוסים מאפשרת לנוסעים בתחבורה הציבורית לדעת את מיקומם המדויק, את התחנות הבאות בקו וכן את זמני ההגעה המשוערים לכל תחנה. זמני ההגעה מחושבים באמצעות אלגוריתם ייחודי אותו פיתחה טרנספוט, המתבסס בין השאר על המצב בפועל בכבישים. בנוסף לחיזויים המדויקים, המערכת כורזת את שמות התחנות טרם העצירה בהם בהתאם לתקנות משרד התחבורה, ומספקת לנוסעים עדכוני חדשות שוטפים, עדכוני מזג אוויר ועדכונים ממפעיל האוטובוס. המערכת מציגה את המידע באמצעות שני צגים המותקנים באוטובוס, האחד ליד הנהג והשני ליד דלת היציאה.


"אגד תעבורה מובילה את שוק התחבורה הציבורית בישראל ושמה דגש רב על שירות איכותי ללקוחות תוך שימוש בטכנולוגיות מתקדמות", מסרה אורטל פורבט, מנהלת השיווק של אגד תעבורה. "אנו צופים כי ההתקנה של מערכת המידע לנוסעים של טרנספוט תתרום להגברת שביעות רצון הנוסעים מאגד תעבורה ותשפר לאין שיעור את חוויית הנסיעה".


"חברת טרנספוט גאה על שאגד תעבורה בחרה במערכת המידע לנוסעים של החברה", אמר מיכאל ורטהים, סמנכ"ל פיתוח המוצר של טרנספוט. "המערכת החדשה תאפשר לאגד תעבורה ולנוסעיה לתאם ציפיות באשר לזמני ההגעה של האוטובוסים לתחנות השונות, תאפשר לנהגי האוטובוסים להיות מרוכזים יותר בנהיגה, וכן תיצור לנוסעים סביבת נסיעה חדשנית וידידותית יותר".


אולי יעניין אותך

ניוזלטר
מסע לקוח
מודל עסקי
אסטרטגיה שיווקית
 סיוון - מנכלית ובעלים משרד ליעוץ שיווקי__צלמת - מירי ביטון
 עדכני 2022 צילום אסיה רביבו

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

BOSE - מחיר מומלץ לצרכן - 1490שח צילום באדיבות המותג (1)
 גלידה נינג'ה צילום יחצ
 ביבר הררי - למייל - צלמת לילך רז(5)
בכיר בחברה גדולה שעבר אירוע מוחי חמור יזכעובד בכיר בחברת גדולה נאלץ להפסיק את עבודתו בעקבות אירוע מוחי קשה שפקד אותו. עקב האירוע החלה חברת הביטוח שביטחה אותו בביטוח אובדן כושר עבודה, להעביר לו תגמולים חודשיים גבוהים. אך כעבור תקופה, ומבלי שחל שיפור במצבו של הבכיר, קבעה חברת הביטוח כי הוא יכול לשוב לעבודתו, והפסיקה באחת את תשלום התגמולים. בצר לו, פנה הבכיר לעורכת הדין לירון ביבר-הררי ממשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, אשר הגישה תביעה נגד חברת הביטוח לביהמ"ש השלום בבת ים. על פי התביעה, התובע עבר אירוע מוחי שהותיר אותו עם מגבלות רפואיות משמעותיות. הוא סובל משיתוק חלקי בפנים, הפרעות בשמיעה ובראייה, כאבים והגבלות בתנועה, חוסר שיווי משקל, נפילות וקשיי דיבור, שפגעו ביכולתו לעבוד בתפקידו הקודם ולתקשר עם הסביבה. חרף המגבלות הקשות, חברת הביטוח הכירה באובדן כושר העבודה שלו רק במשך כשנה וחצי. לאחר מכן דחתה את תביעתו להמשך תשלום התגמולים, בטענה כי מצבו השתפר והוא מסוגל לחזור לעבודה. אל התביעה צורפה חוות דעת של מומחה ברפואה תעסוקתית, אשר בדק את התובע וקבע כי הוא אינו מסוגל לשוב לתפקידו הקודם וכי הוא סובל מאובדן כושר עבודה לצמיתות. לדברי עו"ד ביבר הררי, התנהלות חברת הביטוח מנוגדת לחוזה הביטוח ונעשתה שלא בתום לב. "התובע רכש כיסוי ביטוחי למקרה של אובדן כושר עבודה, וכעת, כשהוא זקוק לתגמולים המגיעים לו על פי הפוליסה, החברה מסרבת לשלם לו", ציינה. לאחר הגשת התביעה לבית משפט השלום בבת ים, הגיעו הצדדים להסכם פשרה. על פי ההסכם, ישולמו לתובע תגמולים בסך כ- 850 אלף שקלים, הכוללים פיצוי בגין אובדן כושר עבודה והוצאות משפט ושכר טרחת עורך דין. כבוד השופטת אידית קליימן-בלק מבית משפט השלום בבת ים אישרה את ההסכם ונתנה לו תוקף של פסק דין. לדברי עו"ד לירון ביבר-הררי: "אני שמחה על הפשרה שהושגה בסופו של דבר, לאחר שנאלצנו להגיש תביעה נגד חברת הביטוח. הפיצוי לו יזכה מרשי ודאי יסייע לו בהתמודדות עם המגבלות הקשות שנגרמו לו בעקבות האירוע המוחי בו לקה. מקרה זה מדגיש את החשיבות העליונה של העמידה על זכויות המבוטחים מול חברות הביטוח, במיוחד כאשר אלה בוחרות להתנער מחובותיהן". עו"ד לירון ביבר-הררי https://www.biber-law.co.il / עוסקת בתביעות סיעוד וביטוח, ומייצגת מבוטחים מול חברות הביטוח השונות. היא שותפה במשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, העוסק בתביעות ביטוח, נזקי גוף ודיני עבודה.ה בפיצויי עתק לאחר מאבק ארוך מול חברת הביטוח