היום נחתם הסכם פשרה בין שתי הרשתות ג'מבו סטוק,
בבעלות רועי ונונו, וJUMBO היוונית וקבוצת פוקס של
הראל ויזל, במסגרתו רשת ג'מבו סטוק לא תשנה את ששת הלוגואים השייכים לה,, JUMBO,
הרשת החדשה מיוון תוכל להיכנס ארצה רק במידה ותשנה את הלוגו העולמי ותוסיף את
המילה GREECE ללוגו
בצירוף דגל יוון, זאת על מנת להבדיל בין המותג הישראלי המוכר לבין
המותג היווני ולמנוע הטעיה צרכנית.
רועי
ונונו, מייסד, מנכ"ל ובעלים של קבוצת ג'מבו סטוק, מסר היום: "אני
היום מודיע שתמו המחלוקות.
רשת ג׳מבו סטוק
הישראלית שהקמתי לפני 6 שנים וכה אהובה על הקהל הישראלי תישאר כפי שהיא עם סמליה
ומותגיה ותמשיך לצמוח ולרגש את הצרכן הישראלי בחוויית קניה של מוצרים באיכות
מקסימום ובמחיר מינימום. אני חושב שהגענו לסיכום
הוגן עם ג׳מבו היוונית וקבוצת פוקס בו הסכמנו על כניסתם לישראל תחת לוגו
חדש ושם חדש אשר יבדיל בין ג׳מבו הישראלית לבין ג׳מבו היוונית, ובכך מנענו בלבול
צרכני לקהל הישראלי. כעת כשזה מאחורינו נשמח לתת לקהל הישראלי ליהנות מחגיגה של
תחרות הוגנת."בהמשך להסדר הדיוני שהתקיים בפני רשם הפטנטים, העיצובים וסימני המסחר
בין חברת ג'מבו היוונית וקבוצת פוקס לבין ג'מבו סטוק ישראל (מקבוצת צ'אק בס בבעלות
רועי ונונו) ובמטרה להגיע לסיום המחלוקת, הגיעו הצדדים לידי פשרה לפיה רשת ג'מבו
סטוק לא תשנה שום אלמנט מהלוגו הקיים שלה ואילו JUMBO היוונית תוכל להיכנס לישראל אך ורק במידה ותשנה את הלוגו העולמי על ידי
צירוף המילה GREECE והוספת דגל יוון לצד שם
המדינה.
רשת ג'מבו היוונית, המיוצגת בישראל ע"י קבוצת פוקס, תוכל להיכנס
לישראל ולהשתמש בסימן המסחרי העולמי של ג׳מבו היוונית אך ורק בתוספת המילה Greece
ובצירוף דגל יוון לצדו על מנת להבדיל בין הרשת הישראלית לבין הרשת היוונית בישראל,
למעט בפנים החנויות של רשת ג׳מבו היוונית (מקבוצת פוקס) בהם תוכל הרשת להשתמש
בלוגו המקורי ללא שינויי כמקובל בסניפים ביוון.
בנוסף, על ג'מבו היוונית להסיר את כל שלטי החוצות אשר הציבה ברחבי
הארץ עד לתאריך 14.7.21. כמובן שכל קמפיין בעתיד יכלול את הלוגו המאושר בלבד.
לעומת זאת, ג׳מבו סטוק הישראלית (מקבוצת צ'אק בס), בבעלות רועי ונונו, תמשיך לעשות
שימוש בששת הלוגואים המקוריים שלה: "JUMBO
סטוק", "JUMBO סטריט", "JUMBO
אונליין", "JUMBO איכות מקסימום במחיר מינימום", "JUMBO
BABY",JUMBO"
FASHION", ללא כל שינויים בפונט המעוצב ובצבעים
אדום וצהוב המזוהים בקרב קהל הצרכנים.
הצדדים התחייבו לעשות את מירב המאמצים לבידול ולהבחנה ברורה בין שני
המותגים השונים, על מנת לא לגרום להטעיית הצרכנים.
משרד עורכי
הדין שליווה את צ'אק בס בע"מ: עוה״ד דפנה פישר ממשרד גדעון פישר ושות׳ ועוה״ד
ארז הרכבי.