הסיפור שאינו נגמר: 012 קווי זהב-"הקמפיין מציג את יתרוננו היחסי"

בעקבות טענת 013 ברק באשר לנתונים שגויים אותם מציגה 012 בקמפיין החדש שלה, 012 אינה נשארת חייבת ומעדיפה לעמעם מסרים.



" 012 קווי זהב משקיעה מאות מיליוני שקלים מידי שנה בתשתיות ובמוקדי שירות הלקוחות של חברה על מנת לאפשר להם את האינטרנט המהיר והאיכותי ביותר", אומרים בחברה.



ומוסיפים כי "קמפיין הפרסום החדש של 012 מציג את היתרון היחסי של החברה המעניק ללקוח רוחב פס הגבוה ביותר פר גולש. יתרון זה נתמך גם בסקרים שעורכת העיתונות מעת לעת, וכן בסקרי שביעות רצון של הלקוחות המציינים את האיכות הגבוהה של הגלישה בחברה."



גם בזק בינלאומי נכנסה למערכה ופנתה אמש לרשות השנייה בנושא "ההטעיה הגסה ומצג השווא ללקוחות כפי שמסתמן מהפרסומת אותה קווי זהב העלתה", לדבריה.



"לא די בכך, שקווי זהב מצהירה כי תעמיד בפני כל גולש את הפס הרחב ביותר, כאשר הנתונים מעידים נכוחה כי בזק בינלאומי היא זו המובילה את הפס הרחב פר גולש, קווי זהב גם מציעה בקמפיין התנסות חינם ללא התחייבות למשך חודש, כאשר בפועל בחלוף חודש ההתנסות נופל המתנסה ברשתה של קווי זהב ומצורף אוטומטית לשירותיה, תמורת תשלום כמובן ובהתחייבות ל-11 חודשי שירות. כל זאת אלא אם יזכור לפנות ביוזמתו , בתום חודש ההתנסות ולבקש את הפסקת ההתקשרות", אומרים בבזק בינלאומי.




אולי יעניין אותך

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

שולחן קינוחים
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
נגה גלנצר - צילום באדיבות המצולמת