נתוני סקר TGI המסכם את כל שנת 2011 מצביעים כי "ישראל היום" ממשיך להוביל, באופן מובהק, כעיתון היומי הנקרא ביותר בישראל עם שיעור חשיפה של 38.1% ביום חול ממוצע. הנתון משקף עלייה בהשוואה לשיעור החשיפה לשנת 2010 (ינואר-דצמבר) שעמד על 36.3% ביום חול ממוצע. במקביל בניתוח שנתי גם "ידיעות אחרונות" מתחזק לשיעור חשיפה של 35.8% ב-2011 לעומת 34.9% ב-2010, "מעריב" יורד ל-11.5% לעומת 13% ו"הארץ" שומר על שיעור קריאה זהה של 6.6% .
בסופי שבוע שומר "ידיעות אחרונות" על המובילות בקריאת עיתוני סוף השבוע בשיעור של 43.4% ללא שינוי בין השנים 2010 ל-2011 . במקביל נמשכת מגמת התחזקות של "ישראל היום" בגיליון סוף שבוע אשר עלה, באופן מובהק במהלך 2011, מ-28.0% ב-2010 ל-31.3% ב-2011 .
התוצאות השנתיות מושפעות בין השאר מנתוני חציון 1 לשנת 2011 בה חל גידול בקריאת 2 העיתונים המובילים. בניתוח המחצית השניה של השנה קימת ירידה בשיעור החשיפה לגיליון יום חול של "ישראל היום" ו"ידיעות אחרונות". שיעור החשיפה של 2 העיתונים חזר לרמה דומה לממצאי יולי-דצמבר 2010.
איתן כסיף מנכ"ל קנטאר מדיה ישראל המבצעת את סקר TGI בישראל מציין כי התופעה המעניינת בחציון 2 של 2011 לעומת חציון 1 לשנת 2011 הנו התחזקות הקריאה בעיתונות הכלכלית בימי חול זאת הן ברמת סה"כ קריאת העיתונים ,("גלובס", "דה מרקר" ו"כלכליסט") לרמה של 19.3% לעומת 18.1% [בתקופה ינואר-יולי 2011, והן ברמת התחזקות העיתונים כל אחד בנפרד.
"כלכליסט" השיג חשיפה של 12.3% בחציון השני לעומת 11.9% בחציון הראשון , "דה-מרקר" 7.7% לעומת 6.9% ו"גלובס" 4.6% בהשוואה ל- 4.2%.
למרות שהעליות והירידות ברמת העיתון הבודד אינן מובהקות סטטיסטית אזי סה"כ קריאת עיתונים ביום חול ירדה בחציון 2 ל- 63% לעומת 65.2% בחציון הראשון, מדובר בשבירת מגמה חריגה שאפיינה את ישראל בשנים האחרונות לפיה, בניגוד למגמות העולמיות של ירידה בקריאת עיתונות מודפסת, אזי בישראל חזינו משנת 2009 התחזקות מחציון לחציון ברמת סה"כ קריאת עיתונים ביום חול.
הרדיו שומר על יציבות
שיעור ההאזנה ביום חול ממוצע שומר על יציבות ועומד על 74.6% מהאוכלוסייה הבוגרת היהודית ב-2011 לעומת 74.5% ב-2010. ברמה החצי שנתית קימת עליה קלה ל-75.2% חציון 2 2011 לעומת 74.0% בחציון 1 2011. בהשוואה חצי שנתית בין 2 החציונים של 2011, נשמרת יציבות ההאזנה גם בקרב הקבוצות השונות: תחנות "קול ישראל", תחנות האזוריות המשווקות על ידי "רדיו שפ"א" ותחנות "גל"צ", למרות שמבחינה מספרית מוצגת ירידה קלה אך פער זה אינו מובהק סטטיסטי.
כידוע TGI אינו רק סקר מדיה אלא מאגר נתונים רחב העוקב אחר התנהגות צריכה ושירותים וכן פעילויות ועמדות הציבור המשפיעות על סגנון החיים של תושבי ישראל. המחאה החברתית שהתרחשה בקיץ האחרון קיבלה ביטוי גם בשינוי עמדות הקהל הישראלי בנושאים פיננסיים וחברתיים:
לדוגמה ביולי-דצמבר 2011 73% מהאוכלוסייה הסכימו כי "חשוב לחסוך כסף לימים קשים יותר" לעומת 68% אשר הסכימו עם היגד זה בחציון הקודם. כמו גם 58% הביעו הסכמה כי הם "מוציאים כסף יותר בזהירות" בהשוואה ל-55% בחציון הקודם. מבחינת התייחסות לחברות היצרניות ותודעת ה"חרם הצרכני" , ביולי-דצמבר 2011 66% מהאוכלוסייה טוענים כי הם מסרבים לקנות מוצרים מחברה שהם מסתייגים ממנה וזאת לעומת 59% שדיווחו על כך בחציון הקודם.