אדם ממוצע נחשף מדי יום לכ- 3,000 מסרים שונים. כיצד יכולות חברות קטנות ובינוניות ללא תקציבי ענק כמו החברות הגדולות לבלוט בשוק כה תחרותי, אשר בו הקהל הפך אדיש למסרים רבים אותם הוא רואה מדי יום? הסרט, "שיווק חתרני" מתאר כיצד שני צעירים מקבלים מחברת דיזל הזדמנות ליישם את שיטת "שיווק הגרילה", תוך הצגת הקשיים וההתנגדויות בהם נתקלים מצד השיווק המסורתי.
ויקאס וג'ף, שני צעירים בריטיים, המציאו שיטת שיווק חדשה – "שיווק גרילה" אשר נועדה להשיג בולטות מיוחדת במשאבים מוגבלים. הסרט, "שיווק חתרני" מתאר כיצד הם מקבלים מחברת דיזל הזדמנות ליישם את שיטתם. הם מתכננים להקים תחנת רדיו בתוך החנות, להדביק סטיקרים ולגרום לאנשים נכונים ללבוש את הבגדים שלהם. הסרט מתאר את הקשיים והשינויים לאורך הדרך וכיצד השניים מנסים לחתור תחת מוסכמות השיווק המסורתי.
צפייה מהנה !!!!