הערב בערוץ 8 בשעה 21:00: תכנית בנושא "שיווק גרילה"

אדם ממוצע נחשף מדי יום לכ- 3,000 מסרים שונים. כיצד יכולות חברות קטנות ובינוניות ללא תקציבי ענק כמו החברות הגדולות לבלוט בשוק כה תחרותי, אשר בו הקהל הפך אדיש למסרים רבים אותם הוא רואה מדי יום? הסרט, "שיווק חתרני" מתאר כיצד שני צעירים מקבלים מחברת דיזל הזדמנות ליישם את שיטת "שיווק הגרילה", תוך הצגת הקשיים וההתנגדויות בהם נתקלים מצד השיווק המסורתי.


ויקאס וג'ף, שני צעירים בריטיים, המציאו שיטת שיווק חדשה – "שיווק גרילה" אשר נועדה להשיג בולטות מיוחדת במשאבים מוגבלים. הסרט, "שיווק חתרני" מתאר כיצד הם מקבלים מחברת דיזל הזדמנות ליישם את שיטתם. הם מתכננים להקים תחנת רדיו בתוך החנות, להדביק סטיקרים ולגרום לאנשים נכונים ללבוש את הבגדים שלהם. הסרט מתאר את הקשיים והשינויים לאורך הדרך וכיצד השניים מנסים לחתור תחת מוסכמות השיווק המסורתי.


צפייה מהנה !!!!

אולי יעניין אותך

יקיר ליסיצקי וחכ רביבו צילום רפי דלויה
table
רקנאטי קסטיאל רזיאל
מאיה רדושינסקי סמנכלית חטיבת לקוחות פרטיים פרטנר תומר לוי מנכל סיין נאו
קולורטק-צילום גיל שטיר
תמיר גורן, מנכל קבוצת SQLink עם ילדים של עובדי הקבוצה צילום באדיבות סקיולינק (1)

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

מיץ פירות הדר בתוספת ויטמין סי פרימור צילום עמית שטראוס
מלכה עזריאלי טאון קרדיט יעקב תורג׳מן (1)
Aktivia aktuelle Version 27.2.13