הפרסום באינטרנט לומד: אלון מוליאן ותרצה גרנות יוצאים בסדנה משותפת ללימודי קריאטיב באינטרנט



ACC, בית הספר לקופירייטינג ומקצועות הקריאטיב של תרצה גרנות, ואלון מוליאן, בעלים ומנכ"ל משותף בחברת wisted לשיווק ופרסום באינטרנט, משיקים יחדיו סדנת פרסום קריאטיבי באינטרנט. בין היתר תעסוק הסדנה בנושאים כמו פעילויות גרילה ברשת, שיווק ויראלי, יחסי ציבור באינטרנט ועוד.



הסדנה נקראת אקסטרMדיום, כשם ספרו החדש של מוליאן, הסוקר לראשונה באופן מקיף את מלוא הפוטנציאל והאמצעים הקיימים בשוק לשיווק מותגים ברשת. אקסטרMדיום מיועדת לכל מי שהפרסום ברשת מעניין אותו לצד אנשי מקצוע מתחום השיווק, הפרסום ויחסי הציבור כמו מנהלי אינטרנט בחברות, קופירייטרים, מעצבים, תקציבאים, מנהלי קריאטיב, מנהלי מותגים וכדומה.



הסדנה, המורכבת מחמישה מפגשים בערב בני שלוש שעות כל אחד בהנחייתו של מוליאן, תתקיים במתכונת מעשית ותכשיר את בוגריה להתמחות בפרסום חכם בעידן ה-web 2 תוך מיצוי מלוא האפשרויות לניהול תקשורת מניבה ברשת – להשפיע, לגעת, לעקוף להפעיל. למצטיינים מובטחת תעסוקה בחברות האינטראקטיב המובילות. הסדנה הראשונה תצא לדרך ב-30 באוקטובר, ובעקבותיה מתכננים גרנות ומוליאן לקיים עוד חמש סדנאות דומות לאורך השנה.



הסדנה נולדה על רקע הביקוש הגובר של שוק השיווק והפרסום למקצועני אינטרנט. תרצה גרנות: "לאחרונה הוצפתי בפניות של משרדי אינטראקטיב ומשרדי פרסום בבקשה ללמוד לעומק את תחום האינטרנט. התחברתי למקצוען בתחום אלון מוליאן, ואנחנו יוצאים לדרך".



אלון מוליאן: "הסדנה מקנה לאנשי שיווק ופרסום ולכל מי שמתעניין בנושא הזדמנות ראשונה לרכישת כלים מקצועיים בעידן של מציאות משתנה. לסדנה יהיה היבט יישומי מאוד, והתלמידים יזכו לחונכות online באמצעות אנשים טובים מהתעשייה. אני משוכנע שלבוגריה יהיה יתרון גדול לעומת עמיתיהם בתחום הן בניצול נכון ויעיל של מלוא הפוטנציאל הפרסומי ברשת והן בבקרה על הפעילויות הפרסומיות המתנהלות בה".

אולי יעניין אותך

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

mao-43-oo-pm-making-ai-a-key-part-content-tab-2-virtual-twin-712x402
 בר-נוה, אורי שמואלי, אמיר גלעד ותובל בר יוחאי
-LAGO-מסך-360-מעלות-לאירועים-עסקיים-צילום-יחצ-_5_