שדרן הרדיו וקריין הפרסומות גיל קומר נבחר להשתתף במסע הפרסום של אופנת ml לנשים לצד הפרזנטורית החדשה של המותג, נעה תשבי. קומר יקבל 80 אלף ₪ עבור השתתפות בסרט פרסום בטלוויזיה במסגרתו יככב בתפקיד קריין רדיו. תישבי מקבלת עבור הקמפיין 150 אלף דולר.
הסרט פרסומת של ml בכיכובם של תשבי וקומר יעלה בסוף חודש פברואר בערוץ 2, ערוץ 10 וערוץ המוסיקה. עלות הקמפיין נעמדת בכ-2 מיליון דולר להשקת קולקציית אביב- קיץ 2008. הקמפיין נערך באמצעות משרד הפרסום פוגל אוגלובי.
התסריט מתבסס על האסטרטגיה הפרסומית של החברה: אשת המותג ml, מצליחה לבלבל את כל הגברים גם קריינים מקצועיים וידועים כמו גיל קומר, כאשר היא עוברת במקרה באולפן רדיו.
זוהי הפרסומת הראשונה של גיל קומר בטלוויזיה, לעומת מאות פרסומות שבהן השתתף כקריין, ברדיו.
לדברי אבי מלכה,מבעלי רשת ml: "הקול הרדיופוני של גיל קומר מוכר לכולנו והוא נחשב לאחד מ"הקולות" המפורסמים בישראל. לראשונה "ייחשף" הפרצוף מאחורי הקול ולהערכתנו יצור עניין ובאז תקשורתי סביב הפרסומת."
חברת ml נמצאת בבעלות איש העסקים אבי מלכה. החברה מפעילה את רשת ml נשים המונה 62 סניפים ואת רשת ml men המונה 26 סניפים. הפרזנטור של ml men הוא שחקן הטלוויזיה זוהר ליבה.