הפרסומת הזוכה ב-"1 בחודש" במרץ 2009: תנובה- בשר אדום אדום, עם שייקה לוי

לפי הניתוח של מכון המחקר "מותגים", הפרסומת הזוכה ב-"1 בחודש" לחודש מרץ 2009 במשאל שעורך אתר OTOT בין חברי איגוד השיווק הישראלי, היא: " תנובה – בשר אדום אדום, עם שייקה לוי" של פרסום גליקמן נטלר סמסונוב. הפרסומת זכתה ב-51 נקודות – 16% עבור תרומה למותג ו-19% עבור קריאטיביות.



במקום השני: "פלאפון – הרכב מתקלקל בדרך לחתונה – בעולם אחר" של פרסום אדלר חומסקי & ורשבסקי GREY, עם 49 נקודות – 12% עבור תרומה למותג ו- 25% עבור קריאטיביות.



במקום השלישי: "קסטרו קיץ – גל ויונתן בדירות תל-אביביות" של פרסום ראובני פרידן IPG, עם 36 נקודות – 12% עבור תרומה למותג ו-12% עבור קריאטיביות.

אולי יעניין אותך

danon10
allmarketing83
shilot1
torgi7
torgi1
annyt7

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

מוקאפ
חנויות ספורט
שולחן קינוחים