לפי הניתוח של מכון המחקר "מותגים", הפרסומת הזוכה ב-"1 בחודש" לחודש מרץ 2009 במשאל שעורך אתר OTOT בין חברי איגוד השיווק הישראלי, היא: " תנובה – בשר אדום אדום, עם שייקה לוי" של פרסום גליקמן נטלר סמסונוב. הפרסומת זכתה ב-51 נקודות – 16% עבור תרומה למותג ו-19% עבור קריאטיביות.
במקום השני: "פלאפון – הרכב מתקלקל בדרך לחתונה – בעולם אחר" של פרסום אדלר חומסקי & ורשבסקי GREY, עם 49 נקודות – 12% עבור תרומה למותג ו- 25% עבור קריאטיביות.
במקום השלישי: "קסטרו קיץ – גל ויונתן בדירות תל-אביביות" של פרסום ראובני פרידן IPG, עם 36 נקודות – 12% עבור תרומה למותג ו-12% עבור קריאטיביות.