הצלחה לעמדות שירות עצמי לסטודנטים של בלמוט באוניברסיטת בר-אילן

חברת בלמוט המתמחה בתחום מיכון טכנולוגי ומערכות מידע לשירות עצמי, מדווחת על הצלחה רבה של עמדות מידע בשירות עצמי פרי פיתוחה שהותקנו באוניברסיטת בר אילן.



העמדות נרכשו עבור האוניברסיטה מחברת בלמוט בהיקף של עשרות אלפי דולרים ע"י בנק הפועלים.



נרי יוספסברג, סגן נשיא בלמוט, אומר כי לאחר חודשיים מאז התקנתן של המערכות ברחבי הקמפוס נמדדו למעלה מ- 2,000 כניסות למערכת מדי יום ומספר זה נמצא בעלייה מתמדת. כמו כן, מדפיסה המערכת עבור הסטודנטים כ- 2,000 דפים ביום.



לדברי יוספסברג, ההצלחה עולה על ציפיות אוניברסיטת בר אילן ובנק הפועלים, והאוניברסיטה שוקלת לעבות את מספר המערכות בזכות השימוש הרב והמועיל בהן. כמו כן, הסטודנטים רואים בעמדות אלה כלי חשוב ומתקדם.



יוספסברג מציין כי אוניברסיטאות נוספות מתעניינות בהתקנת עמדות מידע דומות בקמפוסים שלהן.



הייחוד במערכות אלה ממערכות קודמות שהוצבו בקמפוסים הינו בתפיסת הצרכים והשימוש להם נזקקים הסטודנטים ויישומם תוך בניית תהליכי שירות עצמי ייעודיים ומהירים לסטודנטים. כמו כן, הוכנסו למערכת אלמנטים של ניהול קשרי לקוחות (CRM), שמאפשרים פרסונליזציה של הסטודנט. מערכות אלה מסופקות לאוניברסיטה בשיטת Turn Key אשר אינה דורשת שום השקעה מצד האוניברסיטה בניהול מערכות המידע והתממשקותן לעמדות.



חברת בלמוט ביצעה את תהליכי היישום וההטמעה של העמדות באוניברסיטה, והן הוצבו ברחבי הקמפוס ומשמשות את אלפי הסטודנטים בקבלת מידע מגוון בשירות עצמי דרך ערוצי האינטרנט. בין הנושאים עליהם ניתן לקבל מידע בעמדות: ציוני קורסים ובחינות, מועדי בחינות, הרשמה, מערכת שעות לימודים, הודעות הנהלה ואגודת הסטודנטים, ועוד.



עמדות השירות שפיתחה חברת בלמוט הן עמדות רב שימושיות המיועדות לשירות עצמי ומעוצבות בעיצוב חדיש וידידותי לסביבה ולמשתמש.



נרי יוספסברג אומר כי הטכנולוגיה החדשנית פרי פיתוח חברת בלמוט מאפשרת להתחבר למערכות האוניברסיטה ומערכות הבנק דרך ערוצי האינטרנט.



הטכנולוגיה החדשנית מתבססת על מערכת שדוגמת ומתרגמת את הפעולות לפעולות שירות עצמי קצרות, כדי לאפשר למשתמשים רבים ליהנות מהמערכת.



"המערכת מתנהלת מול אתר האוניברסיטה בדומה למנועי החיפוש המתבצעים על ידי גוגל, מאתרת את השירותים המבוקשים ביותר ומביאה אותם בזמינות ובמהירות לעמדות המידע עבור הסטודנט שבפעולה אחת או שתיים מקבל את המידע בדרך פשוטה וממוקדת", מציין נרי יוספסברג.

אולי יעניין אותך

ניוזלטר
מסע לקוח
מודל עסקי
אסטרטגיה שיווקית
 סיוון - מנכלית ובעלים משרד ליעוץ שיווקי__צלמת - מירי ביטון
 עדכני 2022 צילום אסיה רביבו

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

BOSE - מחיר מומלץ לצרכן - 1490שח צילום באדיבות המותג (1)
 גלידה נינג'ה צילום יחצ
 ביבר הררי - למייל - צלמת לילך רז(5)
בכיר בחברה גדולה שעבר אירוע מוחי חמור יזכעובד בכיר בחברת גדולה נאלץ להפסיק את עבודתו בעקבות אירוע מוחי קשה שפקד אותו. עקב האירוע החלה חברת הביטוח שביטחה אותו בביטוח אובדן כושר עבודה, להעביר לו תגמולים חודשיים גבוהים. אך כעבור תקופה, ומבלי שחל שיפור במצבו של הבכיר, קבעה חברת הביטוח כי הוא יכול לשוב לעבודתו, והפסיקה באחת את תשלום התגמולים. בצר לו, פנה הבכיר לעורכת הדין לירון ביבר-הררי ממשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, אשר הגישה תביעה נגד חברת הביטוח לביהמ"ש השלום בבת ים. על פי התביעה, התובע עבר אירוע מוחי שהותיר אותו עם מגבלות רפואיות משמעותיות. הוא סובל משיתוק חלקי בפנים, הפרעות בשמיעה ובראייה, כאבים והגבלות בתנועה, חוסר שיווי משקל, נפילות וקשיי דיבור, שפגעו ביכולתו לעבוד בתפקידו הקודם ולתקשר עם הסביבה. חרף המגבלות הקשות, חברת הביטוח הכירה באובדן כושר העבודה שלו רק במשך כשנה וחצי. לאחר מכן דחתה את תביעתו להמשך תשלום התגמולים, בטענה כי מצבו השתפר והוא מסוגל לחזור לעבודה. אל התביעה צורפה חוות דעת של מומחה ברפואה תעסוקתית, אשר בדק את התובע וקבע כי הוא אינו מסוגל לשוב לתפקידו הקודם וכי הוא סובל מאובדן כושר עבודה לצמיתות. לדברי עו"ד ביבר הררי, התנהלות חברת הביטוח מנוגדת לחוזה הביטוח ונעשתה שלא בתום לב. "התובע רכש כיסוי ביטוחי למקרה של אובדן כושר עבודה, וכעת, כשהוא זקוק לתגמולים המגיעים לו על פי הפוליסה, החברה מסרבת לשלם לו", ציינה. לאחר הגשת התביעה לבית משפט השלום בבת ים, הגיעו הצדדים להסכם פשרה. על פי ההסכם, ישולמו לתובע תגמולים בסך כ- 850 אלף שקלים, הכוללים פיצוי בגין אובדן כושר עבודה והוצאות משפט ושכר טרחת עורך דין. כבוד השופטת אידית קליימן-בלק מבית משפט השלום בבת ים אישרה את ההסכם ונתנה לו תוקף של פסק דין. לדברי עו"ד לירון ביבר-הררי: "אני שמחה על הפשרה שהושגה בסופו של דבר, לאחר שנאלצנו להגיש תביעה נגד חברת הביטוח. הפיצוי לו יזכה מרשי ודאי יסייע לו בהתמודדות עם המגבלות הקשות שנגרמו לו בעקבות האירוע המוחי בו לקה. מקרה זה מדגיש את החשיבות העליונה של העמידה על זכויות המבוטחים מול חברות הביטוח, במיוחד כאשר אלה בוחרות להתנער מחובותיהן". עו"ד לירון ביבר-הררי https://www.biber-law.co.il / עוסקת בתביעות סיעוד וביטוח, ומייצגת מבוטחים מול חברות הביטוח השונות. היא שותפה במשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, העוסק בתביעות ביטוח, נזקי גוף ודיני עבודה.ה בפיצויי עתק לאחר מאבק ארוך מול חברת הביטוח