קמפיין "היי בנטורל", של הרשות הלאומית למלחמה בסמים ובאלכוהול, אשר נתמך בשגרירי שטח ובקמפיין באזרים באינטרנט של חברת teenk זכה להצלחה רבה בקרב בני נוער: למעלה מ- 200,000 כניסות לאתר המיוחד שנבנה על ידי אידיאולוג'יק בשבועיים ולמעלה מ- 50,000 כניסות יוניק.
מעורבותם של בני הנוער של טינק בקמפיין "היי בנטורל" של הרשות הלאומית למלחמה בסמים ובאלכוהול באה לידי ביטוי בשני מישורים: שגרירי שטח -מאות בני נוער מחלקים תליונים לחבריהם ברחבי הארץ, תוך המלצה אישית חמה, זאת על מנת ליצור באז סביב התליון ולמתג אותו כנחשק. קמפיין באזרים באינטרנט–אלפי בני נוער מפנים אל אתר הקמפיין תוך המלצה באינטרנט.
יניב ויצמן, מנכ"ל משותף ב- teenk מסר: קמפיין היי בנטורל מהווה סיפור הצלחה הודות לנתונים על מספר הכניסות לאתר שהוקם על מנת להעלות את המודעות בקרב בני הנוער. בני הנוער של teenk נרתמו למשימה והובילו לתוצאות מרשימות במיוחד. כמו כן, להשלמת המשימה בני הנוער של טינק הקימו ביוזמתם קבוצה ב-FACEBOOK בה בני הנוער מעלים תמונות שלהם ענודים בתליונים המיוחדים לעידוד מסרי הקמפיין.
רון שדה, מנכ"ל משותף ב- teenk מסר, "מתוצאות הקמפיין עולה גם כי רעיון האינטראקציה אשר הוביל את הקמפיין ושיתף את ציבור הגולשים להנעה לפעולה זכה להצלחה רבה, מהנתונים ניתן ללמוד כי ממוצע הכניסה החוזרת של בני הנוער לאתר המיוחד שהוקם על ידי אידיאולוג'יק עמד על 4 פעמים".