מותג החיתולים המוביל Huggies, מבית ענקית מוצרי הצריכה קימברלי קלארק, משיק קמפיין חדש תחת הסלוג"Huggies – We got you, baby", הפונה לראשונה בהיסטוריה של המותג ישירות לתינוק ולא להוריו – כפי שהיה עד כה. האסטרטגיה מאחורי הקמפיין החדש מגיעה מתוך ההבנה כי העולם החדש אליו מגיעים התינוקות מלא בגילויים חדשים ומרגשים, כל יום, ומותגHUGGIES שמכיר את התינוקות כל כך טוב, נמצא כאן כדי ללוות את התינוקות וגם את ההורים שלהם במסע חדש ומלא אי ודאויות.
מותגHUGGIES בוחר להסתכל על החיים החדשים באופן מחויך ושמח, כך שטבעי שהקריין שנבחר ללוות את הקמפיין החדש הוא מנחה ארץ נהדרת, אייל קיציס, קול מוכר וידוע בכל בית בישראל ואב ל-3 ילדים קטנים בעצמו. במסגרת הקמפיין,Huggies, באמצעות קולו של אייל קיציס, פונה לתינוקות ומציג להם את העולם באמצעות סיטואציות אמיתיות והומוריסטיות בחיי-היומיום. הקמפיין החדש הוא חלק ממהלך אסטרטגי נרחב שהוטמע במותג בכל רחבי העולם ונחשף לראשונה בצפון אמריקה במסגרת הסופרבול בינואר 2021. את הקמפיין בישראל, מוביל משרד הפרסום מקאן.
"אנחנו מלווים את התינוקות וההורים בישראל כבר שנים, גדלים איתם ומתפתחים יחד. מתוך כך אנחנו מבינים כמה אי ודאות יכולה להיות בחודשים ואפילו בשנים הראשונות בחייו של התינוק, ומציעים דרך הומוריסטית ומאוד אותנטית להסתכל על הרגעים האלו, כיון שלא כל הרגעים הם באמת מתאימים לצילום באינסטגרם, וזה נורמלי לגמרי. מותגHUGGIES כאן עבור ההורים מהרגע הראשון, אפילו קצת קודם ומלווה אותם במסע התינוקות בין אם זה במוצרים הטובים ביותר עבור התינוקות שלהם, התוכן הרלוונטי ביותר, ובטחון שכל אחד ואחת מהם עושה את הטוב ביותר, שלו, וזה נפלא". מסבירה לילך כהן-שולומן, סמנכ"לית השיווק של קימברלי קלארק ישראל" בחרנו באייל קיציס כקול שילווה את הקמפיין בשל העובדה שקולו מוכר בכל בית בישראל, משדר הומור וקלילות המתחברים למטרת הקמפיין".