הקומיקאית המוכשרת עדי חבשוש נבחרה על ידי שטראוס מים-תמי4 להוביל פרסומת חדשה. לאחר השתתפותה בין היתר בסדרה המצליחה התאג"ד ובסרט אפס ביחסי אנוש היא תהיה "סיגל הצמאה" בקמפיין חדש לתמי4 שהוא סוג של פרודיה על הכוכבות של עולם הילדים.
לדברי יובל גור, סמנכ"ל שיווק שטראוס מים ישראל:"שטראוס מים מקדמת ומעודדת שתיית מים בכלל ובקרב ילדים בפרט. מחקרים שלנו העלו כי 61% מההורים מעידים שילדיהם לא שותים מספיק מים. אנחנו משיקים מהלך פרסומי תחת המסר: עם ברי המים תמי4 הילדים שותים יותר מים ובחרנו להתבסס על הז'אנר של תוכניות וכוכבי הילדים בקו פארודי ושמח."
בפרסומת סיגל הצמאה, אותה מגלמת עדי חבשוש, מצולמת בסצנות ביתיות ורגילות כשבכל פעם שהיא נזכרת שהיא צריכה לשתות מים נכנסת להקת רקדניות בליווי מוסיקה ושיר ומיד הסצנה הביתית הופכת לסצנה הלקוחה הישר מפסטיגל ילדים..
על הריקוד בפרסומת הופקד הכריאוגרף קלוד דדיה.
צילום: אורן דאי.
מימין יובל גור, סמנכ"ל שיווק שטראוס מים ועדי חבשוש