הקיץ עובר לרשת: גם GO UNDER תשקיע בשיווק מקוון

מותג GO UNDER ("גו אנדר"), מותג בגדי הים וההלבשה התחתונה לגברים ולנשים משיק בימים אלה אתר אינטרנט חדשני, בהשקעה הנאמדת בכ- 50,000$.



האתר מציג את הקולקציות של המותג הכוללות בגדי ים, הלבשה תחתונה והלבשה פנאי ושינה לגברים ולנשים, לא רק בצילומים קטלוגיים אלא גם בתצוגות האופנה של המותג שצולמו ונערכו בסגנון ה- Fashion TV (ערוץ האופנה).



כמו כן, בשיתוף עם הזמרת מאיה בוסקילה, מי שהייתה הפרזנטורית של המותג בעונת קיץ 2006 הופק ג'ינגל ייחודי המלווה את הגלישה באתר.



לדברי אלברט נקארי, מנכ"ל GO UNDER: "האתר מציג תפיסה חדשנית של שיווק מקוון. האתר מעניק לגולשים את האפשרות לצפות הדגמים החדשים תוך כדי תצוגות אופנה בעלות קונספטים ייחודיים והנאה ממוסיקה צעירה וקצבית". האתר אופיין ונבנה ומתוחזק על ידי משה ליברמן.



אולי יעניין אותך

הלן דורון לימודים מהבית צילום יחצ (2) (Custom)
16383picaa1

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

מוקאפ
חנויות ספורט
שולחן קינוחים