הפקולטה למינהל עסקים בקריה האקדמית קרית אונו תקיים סדרת כנסי נישה בנושא שיווק חויה בתחומים שונים. הכנסים יתקיימו בסינמה סיטי במהלך חודש דצמבר. במסגרת הכנסים אותם מרכז ד "ר עופר צלרמאייר, ראש ההתמחות בשיווק בקריה האקדמית קרית אונו, יתקיימו הכנסים הבאים: "שיווק כחווית קניה", "חדשנות בעולם השיווק", "ושיווק מכונית כחוויה".
הדוברים בכנס יעסקו בנושא חווית הקניה ובחדשנות כמקדמי מכירות בנקודות המכירה.
במסגרת הכנס יוצג מחקר, של ד"ר אייל יניב, מהקריה האקדמית קרית אונו, שבדק אסטרטגיה של רשתות בתי קפה שבה המודל העסקי של הרשת משוכפל לכל אחד מהסניפים שמוקמים.
בין המרצים בכנסים: טל רבן, סמנכ"ל שיווק, קוקה – קולה, אלכס פדואה, ראש המחלקה לעיצוב תעשייתי,שנקר, יקי אנוך, יו"ר איגוד יבואני הרכב, טמיר דוד, מנכ"ל קופי בין, רמי רושקוביץ, סמנכ"ל שיווק, החברה הגיאוגרפית, איל פלד – "מסע עולמי", ד"ר עופר צלרמאייר הקריה האקדמית קרית אונו, ד" אייל מעוז, הקריה האקדמית קרית אונו,"ניהול סיכונים בחדשנות", ד"ר איל יניב, הקריה האקדמית קרית אונו.