הערב תעלה למסכי הטלוויזיה הפרסומת החדשה של חברת פלאפון עם הפרזנטור הראשון שלה – יהודה לוי. בפרסומת מככב יהודה לוי בתפקיד דרמטי מלא אקשן, כשוטר בכיר שנקרא לזירת פשע באישון לילה על מנת לסיים אירוע בסיכון גבוה בו מעורבים בני ערובה, והוא אכן עושה זאת בהצלחה.
פלאפון, שלה הרשת הסלולרית המהירה בישראל, וכמי שמובילה את נושא החדשנות עם מגוון שירותים ומוצרים מתקדמים בחרה דווקא בלוי להיות הפרזנטור הראשון של החברה. לוי נבחר כמי שמייצג רעננות וחדשנות, ובשל היותו המתאים ביותר לייצג את ערכי החברה והפעילות שלה בעולמות הטכנולוגיה והחדשנות. המהלך מלווה בקמפיין פרסום רחב היקף במדיות השונות, לרבות בדיגיטל, אשר בו מככב לוי במספר סרטונים על מנת לקדם את ה"חבילה המושלמת".
הקמפיין הנוכחי משיק את ה"חבילה המושלמת" של פלאפון, המתמחה בסלולר, ומתמקד בחבילת הסלולר הייחודית החדשה המציעה גלישה ב-5 האפליקציות המובילות: וואטסאפ, אינסטגרם, וויז, סנאפצ'ט ופייסבוק נוסף על אפליקציות MUSIX וSUPER TV ללא הגבלה, ונוסף עליהן נפח גלישה לבחירה. כל זאת כחלק ממעטפת השירותים וטכנולוגיות הרשת המתקדמות שהטמיעה פלאפון, המכפילות את מהירות הגלישה ברשת.
אילן סיגל, סמנכ"ל השיווק של פלאפון ציין: "פלאפון משיקה היום את חבילת הסלולר המושלמת והייחודית אשר מותאמת במיוחד לצרכי הלקוח הישראלי המעודכן. פלאפון בולטת ומובילה את תחום הסלולר בישראל, ולכן אין מתאים יותר מיהודה לוי, הפרזנטור החדש של החברה, מהדמויות הבולטות והאהובות בישראל. יהודה לוי מגלם את ערכי החדשנות, העדכניות והנחשקות של פלאפון, יחד עם נגישות ורעננות".
בקמפיין תיושם השפה התקשורתית החדשה של פלאפון והוא כולל כאמור מספר סרטונים משולבים בהומור ובמסרים טכנולוגיים וחדשניים.
על הקמפיין אחראי משרד הפרסום אדלר-חומסקי והוא צפוי לעלות הערב לאוויר באמצעי המדיה השונים: טלוויזיה, רדיו, עיתונות ושילוט חוצות. במקביל, יפורסם הקמפיין בכל פלטפורמות הדיגיטל, ביניהן גוגל, פייסבוק, יוטיוב, אינסטגרם.
היקף ההשקעה הכוללת בקמפיין עומד על כ- 4 מיליון ₪.