הרייטינג האינטרנטי יוצא לדרך: איגוד חברות הפרסום בחר את מנחם סלינס לנהל את מכרז המדרוג באינטרנט



איגוד חברות הפרסום המוביל את תהליך מדידת המדרוג באינטרנט, בחר את מנחם סלינס, לניהול המכרז והקמת ועדת מדרוג לאינטרנט. בוועדת המדרוג למדידת הרייטינג באינטרנט חברים 9 משרדי פרסום מתחום האינטראקטיב, ויצורפו אליה כל אתרי האינטרנט אשר יסכימו לקחת עליהם את המחויבות לממן מערכת מדרוג.


לדברי ערן ארדן מנכ"ל גריי אינראקטיב, "איגוד חברות הפרסום מתכוון להעמיד מערכת מדידה לאינטרנט, עוד ברבעון הראשון של 2007. מנחם סלינס נבחר בזכות ניסיונו הרב בתחומי האינטרנט. סלינס ינהל את תהליך הקמת וועדת המדרוג ובחירת המפעיל למערכת שתמדוד את כל המדיה האיטנטרנטית".


תימור גורדון נציג חברות האינטראקטיב בהנהלת האיגוד אמר כי "יצאנו לדרך עם המשימה הראשונה שחברות האינטראקטיב הציבו לעצמן עם כניסתן לאגוד חברות הפרסום- מיסוד שיטת מדידת האינטרנט, במקביל לבחירת הזכיין, אנו פועלים לקידום המטרות הבאות- קביעת סטנדרטיזציה של כלי הפרסום באינטרנט, הדרכה והכשרת אנשי אינטראקטיב באמצעות הבצפר. אני שמח שמנחם סלינס, מהטובים והמנוסים בתחום שלנו, לקח על עצמו את ניהול המכרז".


אולי יעניין אותך

16459silit1

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

מוקאפ
חנויות ספורט
שולחן קינוחים