הרשימה הגדולה: 25 טיפים להגדלת רשימת התפוצה

ארז חורב הוא מנהל צוות Customer Success באקטיב טרייל


החלום של כל מדוור היא רשימת תפוצה איכותית וגדולה, כי בשביל מה אנחנו בונים קמפיינים אם לא בשביל שאנשים יפתחו ויקראו אותם? וככל שהרשימה שלנו גדולה יותר, כמובן שכך יותר אנשים רואים את הדיוורים שלנו.


הבעיה היא שלעתים לא רק שרשימת התפוצה לא גדלה, אלא שהיא אפילו הולכת וקטנה או שלחילופין, אחוזי פתיחת הקמפיינים שלכם פוחתים.


זה יכול לקרות בשל כל מיני סיבות, אשר לאו דווקא קשורות לקמפיינים עצמם: למשל יכולים להיות אנשים שפעם התכנים שלכם היו מאד רלוונטיים להם וכעת הם עברו לעסוק בתחומים אחרים. לחילופין, בשל "עייפות החומר", יכול להיות שאותם אנשים שפעם אהבו את התכנים שלכם, הפסיקו לפתוח את הדיוורים שלכם כי נמאס להם.


רשימת התפוצה שלכם יכולה להיות גם לא רלוונטית מפני שאם עבר הרבה זמן ייתכן שמדובר בכתובות מייל ישנות שספקי המייל סגרו עקב אי שימוש בחשבון או בכתובות מייל שלא נסגרו אבל שהפסיקו להשתמש בהם.


בין כה ובין כה, הגיע הזמן לרענן את הרשימה שלכם!


אחרי שאתם מוחקים את הנמענים הלא פעילים שלכם או מעבירים אותם לקבוצה משלהם, התחילו לבנות מחדש רשימת תפוצה חדשה, רלוונטית ומבוססת.


אז איך עושים את זה? איך משיגים מיילים בצורה יעילה ותקינה ויוצרים רשימת תפוצה של אנשים שרק מחכים לקבל את הניוזלטר האיכותי הבא שלכם?!


קבלו 25 טיפים מקוריים להגדלת רשימת התפוצה


בדרך הישנה והטובה- איסוף מיילים פנים מול פנים


אם יש לכם חנות פיזית, מסעדה, אם אתם עורכים כנס או שיש מקום אחר בו יש לכם מפגש קבוע עם לקוחות או עם לקוחות פוטנציאלים, אל תשכחו לאסוף מיילים מהם בדרך הישנה והטובה פנים מול פנים.


* רשימה בחנות על דף מודפס המזמינה אנשים לכתוב את כתובת המייל שלהם זו הדרך הכי טובה וישירה להשיג מיילים.


* הרגילו את העובדים שלכם ואף את עצמכם תמיד לבקש מאנשי קשר פוטנציאלים להירשם.


* ערכו תחרות נושאת פרסים בין העובדים שלכם – מי משיג יותר מיילים וכך תתמרצו אותם להגדיל את רשימת התפוצה שלכם!


* אם יש לכם דלפק בחנות או דוכן בכנס שימו צנצנת או אקווריום עגול ותנו תמריץ ללקוחות שלכם "לזרוק" שם את כרטיס הביקור שלהם, כמובן – התריעו בפני לקוחותיכם שאתם הולכים לשלוח להם מייליים עתידים


* השתמשו בשלטי "חמור" מחוץ לחנות או שלטי “Roll up” בכניסה לכנס והזמינו עוברי אורח להיכנס אליכם. כשייכנסו הסבירו להם עליכם והציעו להם להירשם לרשימת הדיוור שלכם לקבל מידע, הנחות וחדשות.


* מצאו מקומות להדפיס בהם QR code שהלקוחות שלכם יוכלו לסרוק. עם סריקת הקוד בעזרת המובייל, הסורקים יגיעו לטופס הרשמה לרשימת התפוצה שלכם.


* בכרטיס הביקור שלכם הוסיפו QR CODE עם גישה להרשמה


* בהגשת החשבון ללקוח בחנות או במסעדה הוסיפו כרטיס למילוי חוות דעת ואפשרות להצטרפות למועדון הלקוחות באימייל .


* השיטה ה"מתקדמת" לדף מודפס עם מקום לרשום בו את המייל זה טאבלט בחנות/כנס לנוחות הלקוחות בו מופיע טופס הרשמה.


השתמשו בכל האפשרויות שהאינטרנט נותן לכם


* הוסיפו טופס הרשמה / פופ אפ לאתר האינטרנט שלכם –במערכת אקטיב טרייל יש לכם אפשרות ליצירת טפסי הרשמה מעוצבים וקלים לשימוש. כל שעליכם לעשות הוא להטמיע אותם באתר/בלוג שלכם במקומות בולטים ובעמודים הנכונים, על מנת שהמבקרים באתר שלכם ירשמו לרשימת התפוצה שלכם.


* צרו באתר שלכם עמוד של ממליצים שרושמים כמה הם נהנים מקבלת האימיילים ומה היתרונות בהרשמה לקבלת מיילים ממך.


* יש לכם בלוג? אנשים בוודאי נהנים לקרוא את מה שיש לך להגיד אז כנראה הם ישמחו לקבל גם עידכונים במייל אודות הבלוג שלך. צרו רשימת תפוצה במיוחד לבלוג שלכם ותשלחו לרשומים שלכם התראה על כל פוסט שאתם מעלים לבלוג.


* אל תשכחו לאסוף כתובות אי מייל כשלקוחות קונים משהו באתר שלכם- הוסיפו בוקסה לאשר קבלת מיילים ומבצעים עתידיים מכם.


* אותו הדבר אם במקרה אתם מפרסמים סקר- בסוף הסקר תנו לנשאלים את האפשרות לחוות דעה ולהירשם לתפוצה שלכם .


* אם אתם מפרסמים את האתר שלכם במקומות אחרים תדאגו שהפרסום יוביל את המתעניינים לדף שיש בו גם טופס הרשמה.


* ערכו קמפיינים שונים ברחבי הרשת, כמו למשל תחרויות נושאות פרסים שעל המתחרים יהיה להשאיר אימייל בסוף ההרשמה לתחרות וכמובן אל תשכחו לפרסם במדיות החברתיות השונות את התחרות.


* הזמינו אנשים לוובינר הדרכה בנושא שקשור לתחום שלכם, פרסמו אותו באמצעי הדיגיטל השונים ובקשו להשאיר פרטים בעת ההרשמה.


מדיות חברתיות


* הוסיפו טופס הרשמה לדף שלכם בפייסבוק. הטופס יכול להיות לשונית מיוחדת בדף הפייסבוק שלכם "הצטרפו אלינו", והטופס אף יכול להיות מקודם בקמפיין מיוחד. כמובן שדף הפייסבוק שלכם צריך להיות מושקע גם הוא, ואפילו בתמונת הנושא שלכם חשבו על משהו שימשוך לקוחות להירשם.


* הוסיפו קישור בטוויטר/אינסטגרם או בשאר הרשתות החברתיות הפופולריות לטופס ההרשמה.


* פרסמו בפייסבוק פרסומות שיגרמו לעוד אנשים להירשם לרשימת התפוצה שלך.


* פרסמו ווידאו בערוץ היו טיוב שלכם ובו הסבירו על מה שאתם עושים ועל המיילים שאתה שולחים, וכמובן כוונו אותם איפה ניתן להירשם.


* פרסמו לינק קליקבילי לטופס הרשמה על גבי סרטון היוטיוב שלכם .


נמענים קיימים


* צרו קמפיין מושקע באימייל עם תוכן בלתי נשכח – שיעודד את הנמענים שלכם לשתף ולהעביר את המיילים שלכם, על ידי שימוש בכפתורי "שיתוף במדיה חברתית" וכפתור "העבר מייל לחבר". בדרך זו אתם יכולים להגדיל ולרענן את מעגל הנמענים שלכם דרך זה שקולגות, חברים או משפחה של הנמענים שלכם יקבלו מייל עם כפתור הרשמה לקבלת מיילים.


* אתם אף פעם לא יודעים לאן ולמי המייל שלכם יתגלגל מעבר לרשימת הנמענים הקיימת שלכם, לכן תמיד בכל מייל שאתם יוצרים במערכת אקטיבטרייל, צרו כפתור "קריאה לפעולה" שישגר את המתעניין ישירות לדף נחיתה עם טופס ההרשמה.


* הוסיפו חתימה שתישלח עם כל אימייל שאתם שולחים מהעבודה. בחתימה הכניסו קישור לדף נחיתה עם טופס הרשמה. אתם יכולים גם להשתמש ברשימת אנשי הקשר שלכם על מנת לספר להם על תפוצת המיילים החדשה ולבקש מהם ללחוץ על הקישור בשביל להירשם.


מובייל


אם במקרה אספתם מספרי טלפון של אנשי קשר ואין לכם את כתובת המייל שלהם, שלחו הודעות דרך מערכת שליחת הSMS של אקטיב טרייל בהודעה כללו לינק לדף נחיתה עם טופס הרשמה.


אל תיבהלו מכל הטיפים!


בחרו את הרעיונות שאתם הכי מתחברים אליהם ותבנו את רשימת התפוצה שתמיד חלמתם עליה. בכל פעם שאתם מרגישים צורך לרענן, תחזרו לרשימה ותיישמו רעיון אחר שעוד לא יישמתם.

אולי יעניין אותך

שיווק דיגיטלי
sandi-bar(3)
da1
yostore1
yael7

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

BOSE - מחיר מומלץ לצרכן - 1490שח צילום באדיבות המותג (1)
מכונה גלידה נינג'ה צילום יחצ
לירון ביבר הררי - למייל - צלמת לילך רז(5)
בכיר בחברה גדולה שעבר אירוע מוחי חמור יזכעובד בכיר בחברת גדולה נאלץ להפסיק את עבודתו בעקבות אירוע מוחי קשה שפקד אותו. עקב האירוע החלה חברת הביטוח שביטחה אותו בביטוח אובדן כושר עבודה, להעביר לו תגמולים חודשיים גבוהים. אך כעבור תקופה, ומבלי שחל שיפור במצבו של הבכיר, קבעה חברת הביטוח כי הוא יכול לשוב לעבודתו, והפסיקה באחת את תשלום התגמולים. בצר לו, פנה הבכיר לעורכת הדין לירון ביבר-הררי ממשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, אשר הגישה תביעה נגד חברת הביטוח לביהמ"ש השלום בבת ים. על פי התביעה, התובע עבר אירוע מוחי שהותיר אותו עם מגבלות רפואיות משמעותיות. הוא סובל משיתוק חלקי בפנים, הפרעות בשמיעה ובראייה, כאבים והגבלות בתנועה, חוסר שיווי משקל, נפילות וקשיי דיבור, שפגעו ביכולתו לעבוד בתפקידו הקודם ולתקשר עם הסביבה. חרף המגבלות הקשות, חברת הביטוח הכירה באובדן כושר העבודה שלו רק במשך כשנה וחצי. לאחר מכן דחתה את תביעתו להמשך תשלום התגמולים, בטענה כי מצבו השתפר והוא מסוגל לחזור לעבודה. אל התביעה צורפה חוות דעת של מומחה ברפואה תעסוקתית, אשר בדק את התובע וקבע כי הוא אינו מסוגל לשוב לתפקידו הקודם וכי הוא סובל מאובדן כושר עבודה לצמיתות. לדברי עו"ד ביבר הררי, התנהלות חברת הביטוח מנוגדת לחוזה הביטוח ונעשתה שלא בתום לב. "התובע רכש כיסוי ביטוחי למקרה של אובדן כושר עבודה, וכעת, כשהוא זקוק לתגמולים המגיעים לו על פי הפוליסה, החברה מסרבת לשלם לו", ציינה. לאחר הגשת התביעה לבית משפט השלום בבת ים, הגיעו הצדדים להסכם פשרה. על פי ההסכם, ישולמו לתובע תגמולים בסך כ- 850 אלף שקלים, הכוללים פיצוי בגין אובדן כושר עבודה והוצאות משפט ושכר טרחת עורך דין. כבוד השופטת אידית קליימן-בלק מבית משפט השלום בבת ים אישרה את ההסכם ונתנה לו תוקף של פסק דין. לדברי עו"ד לירון ביבר-הררי: "אני שמחה על הפשרה שהושגה בסופו של דבר, לאחר שנאלצנו להגיש תביעה נגד חברת הביטוח. הפיצוי לו יזכה מרשי ודאי יסייע לו בהתמודדות עם המגבלות הקשות שנגרמו לו בעקבות האירוע המוחי בו לקה. מקרה זה מדגיש את החשיבות העליונה של העמידה על זכויות המבוטחים מול חברות הביטוח, במיוחד כאשר אלה בוחרות להתנער מחובותיהן". עו"ד לירון ביבר-הררי https://www.biber-law.co.il / עוסקת בתביעות סיעוד וביטוח, ומייצגת מבוטחים מול חברות הביטוח השונות. היא שותפה במשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, העוסק בתביעות ביטוח, נזקי גוף ודיני עבודה.ה בפיצויי עתק לאחר מאבק ארוך מול חברת הביטוח