השקה מחודשת למותג חדרי הכושר "אוניספורט" באמצעות אטרקטיב



העליה במודעות לכושר ולתרבות הגוף מגיעה גם לתחום השיווק: אוניספורט, החברה הגדולה והוותיקה בתחום הציוד מקצועי לחדרי כושר, תחשוף את המיתוג החדש שלה במסגרת תערוכת GYM ISRAEL הנפתחת היום בגני התערוכה.


המיתוג החדש פותח באמצעות אטרקטיב, בהשקעה מדווחת של כ-500,000 ש"ח. אוניספורט היא חלק מקבוצת מאיר, מייצגת את יצרני ציוד הכושר המובילים בעולם ושולטת בתחום חדרי הכושר בישראל.


מהלך המיתוג עצמו נערך על ידי אטרקטיב, המתמחה בפיתוח אמצעי שיווק מתקדמים בארץ ובעולם. במסגרת המהלך נבנתה לאוניספורט אסטרטגיה מיתוגית, שפה ויזואלית חדשה ובולטת וכן מותגו שתי חברות בנות של אוניסספורט: eZOON – המתמחה בתזונה נכונה אונליין, ו-GYMINI המספקת תוכניות אימון מקוונות לחדרי כושר.



בין לקוחות אטרקטיב בישראל: מיקרוספט ישראל, אמדוקס ישראל, בזק, ECI Telecom, Scitex Vision, קבוצת רד, שטראוס עלית, פניקס, Coca Cola, מלם, וקומברס.




אולי יעניין אותך

DECATHLON BRAND ID (1)
קירות משרד

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

מיץ פירות הדר בתוספת ויטמין סי פרימור צילום עמית שטראוס
מלכה עזריאלי טאון קרדיט יעקב תורג׳מן (1)
Aktivia aktuelle Version 27.2.13