רשת התכשיטים הבינלאומית ה. שטרן, יוצאת החודש במסע פרסום בינלאומי להשקת קולקציית תכשיטי 2007. ישראל קורט מנכ"ל ה. שטרן ישראל: "השנה חל גידול של 20% במכירות תכשיטי היוקרה בישראל".
במסגרת ההשקה הבינלאומית, תשקיעה חברת ה. שטרן כ- 1 מיליון דולר במסע פרסום וקד"מ להשקת קולקציית התכשיטים החדשה. בפיתוח הקולקציה החדשה השקיעה חברת ה. שטרן העולמית למעלה מ- 8 מיליון דולר.
את הקמפיין בישראל ובעולם תוביל השחקנית ההוליוודית אשלי ג'אד. הקמפיין נערך באמצעות משרד הפרסום הבינלאומי TBWA וכולל: שלטי חוצות, מודעות צבע במגזינים, וקטלוג שמופץ ל- 80 אלף בתי אב.
במסגרת מסע הקד"מ תערוך ה. שטרן 7 אירועי קוקטיל בסניפי הרשת בסופי השבוע בחודשים נובמבר – דצמבר בקניון רמת אביב, מרכז עזריאלי, ארנה במרינה הרצליה, גרנד קניון חיפה, מלון הילטון תל אביב, מלון מצודת דויד ירושלים וקניון שחקים נתב"ג ל- 60 אלף לקוחות החברה.
ישראל קורט, מנכ"ל ה. שטרן ישראל מסר כי "השנה חל גידול בישראל של כ- 20% במכירות תכשיטי היוקרה בישראל". לדבריו: "עיקר הגידול נובע מההיצע והמגוון שמציעים בשנה האחרונה העונה לטעמים שונים. לדוגמא: ה. שטרן העולמית השיקה בשנה האחרונה למעלה מ- 30 קולקציות שונות של תכשיטי זהב, יהלומים, פנינים ועוד".