ה. שטרן תשקיע 2.5 מיליון ₪ באירועי ה"טרנק שואו" שיערכו ברחבי הארץ

חברת התכשיטים הבינלאומית ה. שטרן יוצאת השבוע באירועי ה- TRUNK SHOW לשנת 2007, שיערכו במהלך מאי ויוני בישראל. מדובר באירוע מסורתי של החברה בארץ ובעולם במסגרתו מאפשרת ה. שטרן להגיע ל- 7 חנויות הדגל של הרשת עם התכשיטים הישנים ולהחליפם בתכשיטים חדשים.



השנה החליטה חברת ה. שטרן ישראל להשקיע 2.5 מיליון ₪ במיתוג אירועי הטרנק שואו, בישראל. ישראל קורט, מנכ"ל ה. שטרן ישראל מסר כי זו השנה התשיעית ברציפות שעורכת ה. שטרן בישראל את אירועי הטרנק שואו שהינם נכס בלעדי של ה. שטרן בישראל.



האירועים יחלו ממחצית חודש מאי 2007 ויכללו: דיוור ישיר ל- 45 אלף חברי מועדון הלקוחות, אירועי השקה, טלמרקטינג, יחסי ציבור, הגרלת פרסים ואירועי לקוחות. כמו כן אירועי הטרנק שואו יגובו במסע קד"מ נרחב בקרב קהלי היעד.



עוד מסר קורט כי להערכתו יגיעו כ- 20 אלף איש לסניפי ה. שטרן במהלך אירועי הטרנק שואו ואנו מעריכים שלמעלה מ- 85 ק"ג תכשיטי זהב ישן יוחלפו בתכשיטים חדשים, בסכום הנאמד בכ-15 מיליון ₪.



אירועי הטרנק שואו בישראל יחלו מה- 9 למאי עד 30 ביוני 2007. במסגרת הטרנק שואו תשיק ה. שטרן קולקציה חדשה, תחת השם: WISHES – המתאפיינת בפריטים זוהרים בשילוב זהב ואבני חן יקרות. במסגרת המבצע יוחלפו תכשיטים ישנים (אפילו אם הם שבורים) בתכשיטים חדשים. תהליך שקילת הזהב והערכת המחיר תעשה ע"י צורפים מומחים. המחיר שניתן עבור התכשיטים הישנים יהיה גבוה ב- 25% ממחיר הזהב העדכני בשוק, כאשר התשלום עבור הזהב יומר בזיכוי לרכישה חדשה ברשת ה. שטרן. כמו כן במידה והלקוח יביא עימו תכשיט משובץ אבנים, הן יוסרו מהתכשיט ויוחזרו לו.


אולי יעניין אותך

14466pica3
14099pica3
13348slogen1

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

 וינטר סיבוני סמנכלית שיווק של מותג קסטרו צילום עידן סבח (Custom)
 שטרן, מנכל קניון TLV צילום טל איז'ק
WANNA GREENS greenOnyx - צילום אסף קרלה (1)