חברת ההייטק KidBox מודיעה על שיתוף פעולה עם ענקית הקניות וולמארט במסגרתו יוכלו לקוחות וולמארט לרכוש מעל 120 מותגים של מותגי אופנה נבחרים וביניהם מותגים מובילים כמו דיזל, אדידס, , DKNY, פומה וריבוק במסגרת שירות החבילות הייחודי שמציעה החברה. הלקוחות יוכלו לרכוש כ-6 חבילות שונות שיורכבו בידי KidBox ויותאמו לעונות השנה השונות ולתקופות כמו עונת החגים והחזרה לבית הספר. החבילות יוצעו בהנחה של כ-50% ממחיר השוק. זו הפעם הראשונה שוולמארט מציעה שירות מינוי בתחום האופנה ללקוחותיה.
הפורמט בו פועלת KidBox הוא שילוב הזמנות מקוונות וחוויית קנייה פרסונלית, נושא שתופס תאוצה בעולמות האונליין ובעיקר בכל הנוגע לענף האופנה. לאחר שהלקוח מציין פרטים כלליים הכוללים את גיל הילד ומגדרו וממלא שאלון על העדפותיו האופנתיות (אלגנטי או יותר חופשי למשל), צבעים אהובים ופריטים רצויים, האלגוריתם שפיתחה החברה מנתח את המידע ובונה את החבילה האופטימלית שתתאים לצרכיו . בשלב הבא הילד והוריו מקבלים קופסה ובה 6-8 פריטים. אחרי קבלת הקופסה בוחרים אילו פריטים מצאו חן בעיניהם ומשלמים רק עבורם כאשר ההחזרה של פריטים שבהם לא מעוניינים נעשית בחינם. אם כל תוכן הקופסה נשאר החברה תורמת בגד לילד נזקק.
החברה הוקמה על-ידי חיים דבח, העוסק בתחום האופנה ואחיו של אייזיק דבח, בעל השליטה בדלתא טקסטיל. אגף המו"פ של החברה פועל בישראל והמכירות והשיווק פועלים בארה"ב. עד כה גייסה החברה כ-28 מיליון דולר, בין היתר מקרן ההון סיכון Firstime של אילן שילוח ניר טרלובסקי ויונתן בן ארצי, קרן Canvas וקרן HDS .
ניר טרלובסקי, מבעלי קרן ההון סיכון Firstime שהשקיעה בחברה מסר: ״ העובדה שחברת הריטייל הגדולה בעולם בחרה בנו כשותפה שלה לתחום הצומח של רכישות בהתאמה אישית (push commerce ) מעידה לא רק על העובדה שזאת צורת הסחר העתידית אלה גם על המעמד המוביל של קידבוקס בתחום. אנחנו מאוד גאים בהסכם הזה וצופים עוד כמוהו בעתיד"