יבואנית המזון וילי פוד מחדשת את פעילותה במגזר החרדי ומשיקה מותג חדש "תפארת וילי פוד", מותג נפרד עם כשרות מהודרת בד"צ של העדה החרדית. המותג מושק מחדש, לאחר שבשנים האחרונות צומצמה משמעותית הפעילות הממוקדת במגזר החרדי אשר הותירה מגוון מוצרים דל מאוד.
בהנהלת וילי פוד החדשה הגדירו את המגזר החרדי כאחד מיעדי הצמיחה העיקריים של החברה ובהתאם לכך הוקצו משאבים רבים להקמתו של המותג מחדש החל מחטיבת סחר, דרך מחלקת ייבוא ומחלקת שיווק ממוקדות למגזר. ליין המוצרים של "תפארת וילי פוד" ישווק בכל רשתות המזון החרדיות המובילות "אושר עד", "יש", "ברכול", "שערי רווחה" ועוד.
היעד של וילי פוד- החדרת המותג החדש, הגדלת המכירות והצגת נתח שוק משמעותי. מגוון המוצרים כולל מוצרים מקבילים למוצריה הקיימים של החברה כמו: שימורי פטריות, שימורי אפרסקים, שימורי אננס, גרעיני תירס מתוק, סדרת פסטות, עגבניות מרוסקות, שמן קנולה ושמן זית ולצידם השקה של עשרות מוצרים חדשים מקטגוריות שונות, כמו : שמן למאור, שמן אגוזים (השמן בו משתמשים במגזר במהלך חג פסח), מגוון סוכריות (טופי, סוכריות על מקל סוכריות ג'לי), מיצים טבעיים: תפוחים, תפוזים ורימונים ומיץ לימון משומר. בהמשך השנה יושקו מוצרים נוספים בסדרת הממתקים ועוד.
אירם גרייבר, נשיא וילי פוד מסר: "הכניסה המחודשת של המותג 'תפארת וילי פוד' למגזר החרדי הוא אחד ממנועי הצמיחה העיקריים שהצבנו עבור החברה בשנים הקרובות. אנו רוצים להעמיק את סל מוצרינו במגזר החרדי וברשתות המשווקות מוצרים אלו. היעד שלנו הוא הצגת נתח שוק משמעותי, יעד הנאמד בעשרות מיליונים בשנה.לפי נתוני סטורנקסט, המגזר החרדי מהווה כ-10% מכלל המכר בעולם מוצרי הצריכה ה-FMCGב- 33 השנים האחרונות. שוק המזון החרדי נאמד היום ב כ- 4 מיליארד שקל בשנה והפוטנציאל הכלכלי הוא עצום. הצרכן החרדי מחפש איכות ומותגים לצד כשרות מהודרת בד"צ ואת כל אלו ויליפוד תספק."