וניש קליה יוצא במהלך שיווקי רחב בהשקעה של 3 מיליון שקל תחת המסר השיווקי: "וניש קליה הכי יעיל בכתמים קשים". המהלך כולל: שפה תקשורתית חדשה למותג, קמפיין טלוויזיה באמצעות משרד הפרסום מנצ', קמפיין דיגיטל באמצעות אקליפטוס- שיווק במדיה חדשה, ונראות בנקודות המכירה.
הסרטון צולם בשיטת סרטי דוקו במספר רשתות שיווק ברחבי הארץ. במהלך הצילומים נגשנו לצרכנים שרכשו את המוצר המתחרה והצענו להם ניסוי בהסרת כתמים שיבוצע בביתם. בקשנו מהם להכתים בגד אהוב של הילד שלהם במכתימים הנחשבים לקשים ע"י הצרכן הישראלי, ביניהם: קטשופ, שוקו, מעדן שוקולד וצבעי גואש. ואז בקשנו מהם להסיר את אותם כתמים באמצעות וניש קליה ג'ל עם הנוסחה החדשה. הסרטון בדק האם אכן התוצאה טובה יותר מהמוצר המתחרה. התגובות של המצולמים היו אותנטיות לחלוטין, והתוצאות צולמו בזמן אמת.
כחלק מהמהלך השיווקי הושקה הנוסחה החדשה של וניש קליה ג'ל אשר הוכחה כיעילה יותר בהסרת כתמים קשים מול המתחרה המוביל. בנוסף לנוסחה החדשה, בקבוק המוצר מושק בעיצוב חדש הכולל פקק רב שימושי המאפשר טיפול מקדים בכתמים לפני ובמהלך הכביסה.
לדברי חגית ברטל, מנהלת שיווק תחום מוצרי הכביסה ברקיט בנקיזר: "אנו שמחים לצאת למהלך השקה נרחב למותג וניש קליה בישראל. בחרנו לצלם פרסומת בעלת אופי דוקומנטרי שתעדה צרכנים מסירים כתמים בזמן אמת מתוך רצון להדגיש ולהראות את יעילות ומובילות הנוסחה החדשה מול המתחרה המוביל".