זה שארפ זה לא – חוזר

חברת ראלקו יבואנית SHARP בישראל משיקה קמפיין חדש באמצעות משרד הפרסום שמעוני פינקלשטיין ברקי, אשר כולל חידוד האסטרטגיה התקשורתית ומחזיר, לאחר כ- 10 שנים את הסלוגן האהוב והמוכר של המותג "זה SHARP – זה לא", בכיכובו של שחקן הסדרה 'זגורי אימפריה', אורי לייזרוביץ'.


כחלק מהמהלך הפיק משרד הפרסום סדרת סרטונים הומוריסטית הנותנת ביטוי ליתרון המותג על פני המתחרים מנקודת מבט חדשנית ומעניינת- נקודת המבט של המוצרים להם מיועדים מכשירי החשמל אשר בוחרים שארפ במקום הצרכן עצמו; כך רואים את העגבנייה מתגלגלת בין המקררים עד שלבסוף זו נעצרת מול המקרר של SHARP ובוחרת בו כי גם היא כבר יודעת זה SHARP – זה לא.


זיוי רוזיאק, מנהלת התקשורת השיווקית של ראלקו: "ממחקר שערכנו עלה כי הסיסמה המיתולוגית שליוותה את SHARP בעבר 'זה SHARP – זה לא', מזוהה עם המותג וצרובה בזכרונו של קהל הצרכנים הישראלים היטב עד היום. לאור כך, החלטנו לחזור לבסיס הטוב והמוכר שלנו תוך יצירת קונספט חדש ורענן לקמפיין".

אולי יעניין אותך

יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8
מיץ פירות הדר בתוספת ויטמין סי פרימור צילום עמית שטראוס
Aktivia aktuelle Version 27.2.13
326829521_575297084091424_2739254424070645283_n_1736148176872

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

מוקאפ
חנויות ספורט
שולחן קינוחים