כהמשך ישיר של קמפיין זוגלובק עם קולה המיתולגי של טטיאנה הופמן (באמצעות חיקוי של השחקנית תמר ורון) הכריזה זוגלובק על שיתוף פעולה עם התוכנית "בדרך הביתה" של אבי אתגר ברשת ג', קול ישראל.
במסגרת שיתוף הפעולה תיקח זוגלובק חסות על התוכנית ובכל תוכנית ישולבו שתי הודעות חסות באורך 6 שניות. בנוסף, תשדר זוגלובק גם פינה קבועה בתוכנית: במסגרת הפינה יתקשר השדרן, אבי אתגר, לתמר- טטיאנה, הדמות המוכרת מהפרסומת של זוגלובק. תמר-טטיאנה תועלה לשידור ככתבת השטח של אבי אתגר בפינתה הקבועה "אוכלים עם כוכבים" ובכל יום תראיין "כוכב" אחר על איך נראה כריך הפסטרמה שלו.
בין ה"כוכבים": אילנה דיין, קורין אלאל, צופית גרנט, לימור ליבנת, ריטה, עינב בובליל ועוד. כל הדמויות גם הן בחיקויה של תמרורון.
השת"פ של זוגלובק עם התוכנית ימשך 4 שבועות שידור (16 תוכניות).
קטגוריית הפסטרמה הכוללת פסטרמה במעדנייה ופסטרמה ארוזה מגלגלת בישראל 330 מיליון ₪ בשנה וצומחת ב – 13% כספי בשנה. זוגלובק מובילה את קטגוריית הפסטרמה עם נתח שוק של כ 40%. (לפי סטורנקסט 12.08)
לדברי אורית ולנט-מיכאלי, מנהלת תחום בשר בזוגלובק, הקמפיין השיווקי יביא ומביא כבר לגידול קטגוריית הפסטרמה כולה, שכן בזמן מיתון חל שינוי בהרגלי צריכה של הצרכנים ומעבר מאכילה מחוץ לבית לאכילה בבית. אכילה בבית מגדילה גם את נתח ההוצאה על קטגוריית הבשר והעוף הכוללת בתוכה גם את הפסטרמה.
שעור החדירה של קטגוריית הפסטרמה גבוה ומתקרב לכ- 80% (מחקר מרקטווטש דצמ' 08).