'זיתא- בית בד גלילי' במהלך שיווקי-אסטרטגי להפיכת שמני הזית לחלק יום יומי מהארוחה הישראלית

'זיתא'- בית בד גלילי, בית הבד המתקדם בישראל לייצור שמן זית, מקבוצת ויסוצקי, יוצא בימים אלו במהלך אסטרטגי רחב היקף, במטרה לשנות את פני שוק שמני הזית האיכותיים בישראל. במרכז המהלך הובלת מהפך תפיסתי בקרב הצרכנים וחובבי האוכל בישראל, משמן זית כבסיס לתיבול בלבד, להיותו מרכיב עיקרי בארוחה הישראלית וחלק אינטגראלי ממנה.



המהלך האסטרטגי, בהשקעה של 3 מיליון ₪, יכלול פעילות שיווקית עניפה, שינוי שפת המותג, שינוי האריזות ועיצובן מחדש, קמפיין בערוצי המדיה השונים, פעילות מול קהלי יעד שונים ועוד.



בישראל משמש שמן הזית לתיבול. זאת בשונה משכנותינו, מדינות אגן הים התיכון האחרות, כמו: ספרד, יוון, איטליה ואפילו לבנון, בהן משמש שמן הזית כמרכיב עיקרי בהכנת האוכל המקומי. הדבר בא לידי ביטוי בהבדלי הצריכה העצומים. בעוד במדינות אגן הים התיכון עומדת צריכת שמן הזית על בין 12-18 ק"ג לנפש בשנה, עומדת הצריכה בישראל על 1 ק"ג בלבד!.



בנצי אלישע, מנכ"ל זיתא-בית בד גלילי: "שמן זית מתאים לתרבות האוכל הים תיכונית ובכלל זה לתרבות האוכל הישראלית. בכל העולם כולו עולה צריכת שמן הזית לאור העובדה ששמן הזית הנו מרכיב קולינרי בריא ואיכותי יותר ומתאים לטרנד הבריאות העולמי. באסטרטגיה החדשה שלנו אנו מתכוונים להוביל שינוי מתפיסת שמן הזית כמרכיב לתיבול לתפיסה של השמן כחלק מהארוחה ישראלית. מהלכים מעין אלו הינם מורכבים ודורשים זמן רב ומשאבים רבים. היום, כשנה לאחר שזיתא נרכשה ע"י קבוצת ויסוצקי, אנו יודעים שיש לנו גב כלכלי התומך ביכולתנו להיות הראשונים להוביל מהפך זה".



לצד המהלכים האסטרטגים הנזכרים, תיערך גם השקה מחדש של שמני הזית האיכותיים של זיתא. בין השאר עוצבו ומותגו מחדש בקבוקי השמן. סדרת צילומי אוכל מרהיבים ומעוררי תיאבון, תעטר את הבקבוקים, כך שתביא לידי ביטוי את העולם הקולינרי, ותיצור נראות יוצאת דופן על מדף שמני הזית.


על מנת להדגיש את שמן הזית של זיתא כבסיס לסוגים שונים של אוכל איכותי חולקו המוצרים ל-3 מוצרים עיקריים: שמן זית עם טעם מעודן, שמן זית עם טעם מודגש ושמן זית לטיגון בריא.



בנוסף, תצא זיתא, במהלכים שיווקיים לבידול שמני הזית שלה, תוך הדגשת העובדה כי זיתא הינה בית בד גלילי, ובעזרת שמן הזית, היא מביאה לצרכן, טעימה מהגליל.



בנצי אלישע: "הגליל מסמל עבור הרבה מאוד אנשים את המקום בו היו רוצים לחיות: מקום שלו, ירוק, עם נוף ואיכות חיים. מקום של חופש מפנק עם אוכל טוב. זיתא, שמן זית גלילי, מביא איתו את אותם ערכים של איכות, טעם ואותנטיות ומאפשר, לכל אחד, ליהנות מרגע קטן של גליל".



לצורך הדגשת ערך הגליליות, תצא 'זיתא' בקמפיין טלוויזיה, עיתונות ואינטרנט, בכיכובו של השחקן גיא לואל (המככב בסדרה "חשופים"), אשר יעביר את החוויות, הטעמים, התחושות והאווירה של הגליל עבור משפחה מהמרכז.



שמן הזית בישראל:



היקף ייצור שמן הזית בישראל (ללא המגזר הערבי, כולל השוק המוסדי) הוא כ- 7,000 טון בשנה. היקף השוק במחירי צרכן הוא כ – 240 מיליון ₪.



ענף שמן הזית מאופיין בכמות גדולה של יצרנים. כשוק, שמן הזית גדל בשנת 2008 ב- 14% (כספי).

אולי יעניין אותך

 אהרנסון
משפך שיווקי
1773315519_JerusalemMuniLogo1
15952pic29

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

-השד - האגודה למלחמה בסרטן
125224_NAT_NZסקצרס נשים מחיר 279
דרור-אורפז-קרדיט-משה-נייס