סיכומי שנת 2009 בקרב חברי BNI ישראל, מראים כי חברי הארגון הגיעו בשנת 2009 למחזור עסקי של 49.9 מיליון ₪ המהווים עליה של 17% לעומת השנה הקודמת.
לדברי ירדן נוי, מנכ"לית BNI ישראל, הגידול נובע בעיקר מהגדלת הפעילות העסקית של חברי הקבוצות, בזכות ההפניות ההדדיות המועברות בין חברי הקבוצות וגם בשל הצמיחה בארגון. קבוצות חדשות נפתחו בשנה החולפת ומספר החברים בכל קבוצה גדל.
נוי הוסיפה כי "אין ספק ששיטת השיווק מפה לאוזן מוכיחה את עצמה גם כאשר מדובר בתקופת האטה. שנת 2009 התאפיינה כזכור בחששות של עסקים שונים להשקיע בשיווק, ומכאן נובעת הצלחתה של שיטת השיווק הישנה והטובה, בה חבר מביא חבר וחבר ממליץ על חבר."
כמו כן מסרה נוי כי: "סייענו להפוך את חברי הארגון למקצוענים ביצירת קשרים אישיים ובמינוף שלהם. לאיש עסקים מן השורה אין את הקשרים להגיע לבכירי המשק ולמנכ"לים בכירים בעולם העסקים הישראלי, אולם הסינרגיה הנוצרת בין חברי קבוצות BNI מאפשרת "פתיחת דלתות" ויצירת קשרים עסקיים בעיקר עם אנשים שחבר הקבוצה לא היה מגיע אליהם בכל דרך אחרת."
עוד מציינת נוי כי הארגון בארץ צפוי לגדול לכדי 45 קבוצות בשנת 2010 .
BNI (Business Network International) הוא הארגון המוביל בעולם לפיתוח קשרים עסקיים – נטוורקינג ושיווק מפה לאוזן. BNI ישראל צמח השנה לכ – 850 חברים המקיימים מפגש עסקים שבועי, ביום ובשעה קבועים, ב – 37 קבוצות בכל הארץ, מקריית שמונה בצפון ועד באר שבע בדרום. בכל מפגש כזה החברים מציגים את עסקיהם על פי סדר יום קבוע שנקבע על ידי ההנהלה העולמית של BNI, מדווחים על פגישותיהם, ויוצרים הפניות עסקיות לחבריהם.
שיטת השיווק מפה לאוזן בפורמט של מפגשים עסקיים קבועים החלה לפני כ- 25 שנה על ידי דר' איוואן מייזנר מקליפורניה, ארצות הברית ומאז הארגון גדל בשיטת הזכיינות וחברים בו כיום מעל 120,000 איש בכ – 5,600 קבוצות ביותר מ- 40 מדינות ברחבי העולם.
יצוין כי כל חבר שלBNI ישראל הזכות לבקר ולעשות עסקים עם חברי כל אחת מקבוצות BNI ברחבי העולם, ללא תשלום של דמי תיווך כלשהם.