ההכנסות בשנת 2020 הסתכמו בכ-506 מיליון
ש"ח, גידול של כ-7% ביחס
לשנת 2019. ברבעון הרביעי צמחו ההכנסות ב-25%
לעומת רבעון מקביל והסתכמו בסך של 145 מיליון ש"ח
גידול של כ-22% ברווח הגולמי בשנת 2020 שהסתכם לסך של כ-139
מיליון ש"ח בהשוואה לסך של כ-114 מיליון ש"ח ברבעון המקביל אשתקד
עליה של 114% ברווח התפעולי בשנת 2020 שהסתכם לסך של כ-52
מיליון ש"ח, לעומת 24.3 מיליון ש"ח ברבעון המקביל.
הרווח הנקי בשנת 2020 הסתכם בסך של 39 מיליון ש"ח
גידול של 168% לעומת שנת 2019
החברה מציגה תזרים מזומנים חזק מפעילות שוטפת בשנת 2020
שהסתכם בכ-86 מיליון ש"ח לעומת 4 מיליון ש"ח בשנת 2019
פיני
כהן, מנכ"ל החברה, מסר: "אנו מסכמים את שנת 2020 עם תוצאות
מצוינות ושיא בכל הפרמטרים התפעוליים כאשר אנו מציגים בשנה זו רווח נקי הגבוה מאי
פעם. תוצאות אלה הושגו בזכות יישום
אפקטיבי של שורת מהלכים משמעותיים לרבות
צעדי התייעלות אשר סייעו לנו להציג את התוצאות החזקות על אף אתגרי התקופה וממצבים
אותנו היטב גם אל מול האתגרים בהמשך. מאזן החברה מעיד על איתנות פיננסית חזקה
מאוד. בתחילת השנה השקנו את 'מטרו', רשת
שיווק קמעונאית עצמאית ואנו שבעי רצון מקצב ההתקדמות בהתאם
לתוכנית העבודה ומהעמידה ברמת הציפיות שלנו ברמת ההקמה והתפעול. היום
פועלים ברחבי הארץ 10 סניפים ועד סוף השנה הרשת צפויה לכלול מעל ל-20 חנויות. הרשת
צפויה לחזק משמעותית את הזיקה של ברימאג לצרכן הסופי והקשר ליצרנים, תוך הרחבת
ערוצי המכירה וחיזוק מותגי החברה ומוצריה ולפי התכניות עתידה בשנים הקרובות להגיע
ל-100 חנויות בפריסה ארצית רחבה."