חברת דובק מרחיבה את מותג הסיגריות Wall Street ומשיקה את Wall Street Silver, בטעם מעודן

הרחבת המותג Wall Street תלווה בקמפיין כולל, עם הסלוגן “Do it your way”, אשר יעלה בסוף השבוע הקרוב, באמצעות משרד הפרסום באומן בר ריבנאי.הקמפיין כולל מודעות בעיתונים, אביזרים ייחודיים בנקודות המכירה ופעילות קידום מכירות בשטח. שבתאי יעקובי, סמנכ"ל השיווק המכירות והסחר בחברת דובק: "לאור הצלחת המותג Wall Street, החלטנו להרחיב את המותג ולהשיק את הסיגריות Wall Street silver, בטעם מעודן.

אולי יעניין אותך

 סניף פתח תקווה מיקי שמו צילום יחצ (2)
color-chart-g8bec9df5e_12801
cincopa
yossi-cohen9
129-find-designers
hila1

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

-השד - האגודה למלחמה בסרטן
125224_NAT_NZסקצרס נשים מחיר 279
דרור-אורפז-קרדיט-משה-נייס